Waarom doet t forum niet goed.

Best wel lastig zo dat je ni meteen gewoon de reacties van een ander kunt lezen.
Dr staat dan wel van dat dr reactie is maar ga je t bekijken zie je dr nix van of t ligt aan mij.

ik word ook gek van dit forum!!!

zit nu al bijna 3 jaar op dit forum.
in het begin was het een super forum!
je kon foto's neer zetten, er waren smiley's, de laatste reactie kwam bovenaan te staan en het belangrijkste:
het forum werkte goed!!!!
geen dubbele topics, geen dubbele reacties, of idd, dat je geen 1 reactie kon zien van andere.

hoop echt dat er ontzettend snel wat aan dit forum gedaan wordt.

soms is een verbetering, geen verbetering.
dit is echt gewoon de slechtste verbetering die ik ooit heb gezien!

heb al meerdere malen naar t jg panel gemaild. met mij ontzettend veel andere van "mijn forum" ( feb-08 forum)
maar helaas doen ze er niks aan :S:S:S

liefs, do

ik word ook gek van dit forum!!!

zit nu al bijna 3 jaar op dit forum.
in het begin was het een super forum!
je kon foto's neer zetten, er waren smiley's, de laatste reactie kwam bovenaan te staan en het belangrijkste:
het forum werkte goed!!!!
geen dubbele topics, geen dubbele reacties, of idd, dat je geen 1 reactie kon zien van andere.

hoop echt dat er ontzettend snel wat aan dit forum gedaan wordt.

soms is een verbetering, geen verbetering.
dit is echt gewoon de slechtste verbetering die ik ooit heb gezien!

heb al meerdere malen naar t jg panel gemaild. met mij ontzettend veel andere van "mijn forum" ( feb-08 forum)
maar helaas doen ze er niks aan :S:S:S

liefs, do

Dit duurt idd te lang en er komt ook geen reactie van de JG redactie, superstom want mede daardoor is het zeer actieve zomer 2007 forum al verhuisd naar een ander forum!
Idd Do soms is een verbetering géén verbetering!

Dit duurt idd te lang en er komt ook geen reactie van de JG redactie, superstom want mede daardoor is het zeer actieve zomer 2007 forum al verhuisd naar een ander forum!
Idd Do soms is een verbetering géén verbetering!

hoi

ja ik wou nog vragen waar zijn alle andere forums? Ik kom van het najaar 2007 en vond het toen veel beter als nu.
Misschien moeten we allemaal een klacht stuuren naar de reactie en wie weet deon ze er wat aan.
Ik ga het iederegeval doen , doen jullie ook mee?

groetjes Boontje

Je kunt het najaar 07 forum vinden onder peuter/kleuter en dan mamaclubs. Helaas is daar al echt een hele tijd geen activiteit meer..vandaar dat ik me destijds al bij het zomer07 forum heb aangesloten. Maar toen het zo'n gebrekkige toestand werd zijn we helemaa weggegaan bij Jonge gezinnen!
Van mij liggen er zowieso al 3 mailtjes ik zie er het nu niet meer van in...sorry!

Je kunt het najaar 07 forum vinden onder peuter/kleuter en dan mamaclubs. Helaas is daar al echt een hele tijd geen activiteit meer..vandaar dat ik me destijds al bij het zomer07 forum heb aangesloten. Maar toen het zo'n gebrekkige toestand werd zijn we helemaa weggegaan bij Jonge gezinnen!
Van mij liggen er zowieso al 3 mailtjes ik zie er het nu niet meer van in...sorry!

Terug
Bovenaan