Waarom duurt wachten toch zo lang!!!

donderdag of vrijdag NOD.
kan hast niet meer wachten. Wat duurt het toch lang.
Ben ook best onzeker. Zal het wel of zal het niet.
Heb vorige week woensdag en donderdag een paar druppels bruin bloed verloren en afgelopen zondag ook een ieniminie beetje. Zit me nu al weer gek te maken dat dit wel eens de innestelling geweets zou kunnnen zijn. Maar ja misschien ook wel het begin van de rode duivels die in aantocht zijn.
Verder voel ik me wel goed, beetje moe en met vlagen wat misselijk. En ik moet veel plassen. Maar ja, ik drink ook goed. Dus kan alle kanten op gaan.
Nog meer meiden op de wachtbank?

30 jan had ik mijn NOD...Ik heb de 28e getest dus je zou morgen toch al kunnen testen? dan weet je het alvast:)
heb de 29e nog een test gedaan en die was al duidelijker. Alles kan zomaar..Ik dacht ook dat ik mezelf aan het gek maken was maar alles wat ik voelde was dus wel zo..innesteling heb ik heel erg gevoeld.
Ik ben wel wat moe en met vlagen misselijk maar heb verder nergens last van. geen pijnlijke borsten niks..
spannend meid.

liefs

Wachten is hier wel zo'n beetje het sleutelwoord ;-) Ik hoop voor je dat het raak is deze ronde en wie weet was dat beetje bruine bloed wel van de innesteling! Ik ga mijn duimen in de 6de versnelling zetten.....

Sterkte met de laatste dagen wachten!
Duim, duim, duim! ************

Liefs Lynn.

Ook ik zit op het wachtbankje! Bij mij weet ik alleen nooit waarneer ik ongi moet worden omdat het onregelmatig is. Vorige keer 35 daarvoor 33 dus heb goede hoop dat het deze week is :)

Ben er deze ronde niet zo mee bezig geweest omdat we al jn het zh bezig zijn maar wie weet...... Wonderen zijn de wereld nog niet uit ;-)

Ben wel ontzettend moe maar dat kan ook zijn omdat ik het druk heb.

Ga voor ons duimen!

Hey!
Oh dat wachten hè?! Ik heb er ook zo n hekel aan!!
Maar ik zit op dag 34 vandaag.....had mijn NOD op de 30ste gezet omdat ik echt niet weet wanneer ik ongi moet worden. Volgens ovu testen geen eisprong gehad, wel de verschijnselen. Alleen heb ik sinds gisteren ontzettende pijn aan mijn stuitje, staartbeen. Dat had ik bij mijn laatste zw ook. Ook al in de eerste weken. Maar ik kan toch niet zwanger zijn?? Heb vorige week een paar dagen een klein beetje bruin verlies gehad, heel weinig maar, maar toch. wat denken jullie?

Ja dames, heel herkenbaar allemaal... T wordt er ook niet eenvoudiger op door op alle symptomen te letten, maarja je probeert toch grip op je cylus te krijgen:) Vraag me, als ik zo de verschillende verhalen lees, af of er wel gewone cyclici bestaan.

Hier veel steken sinds mn eisprong (dat is dan ook het enige, maar heb ik nog niet eerder gehad), maar moet zeker nog 1,5 week tot mn NOD. Als 'ie deze keer in ieder geval een beetje op tijd komt!

@Mascha, wel apart om tussendoor bruine afscheiding te hebben. Je zou wel bijna gaan denken he? Zelfde voor jou, Peet. Dat wordt wachten*wachten*wachten... Succes!!

Zat tot vandaag op de wachtbank! Vanmiddag wat bruin bij het afvegen en al een paar dagen echt ongigevoel. Bij mij geen goed teken...

Nu alleen afwachten tot het echt door gaat breken, dan kan ik mijn nieuwe nod weer bepalen!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan