waarom duurt wachten zolang??

5 nov een miskraam gehad. Heel verdrietig geweest en nu nog. Maar samen met mijn hubbie toch beslaoten om het gelijk weer te proberen. Gevraagd of dat mocht oon de gyn en VK en dat mocht.
Nu heb ik duidelijk mijn eisprong gevoeld ( we hebben ook goed geklust).3 dagen erder als verwacht maar wel gelijk naar miskraam(wel weer positief)
maar waarom duren 14 dagen nu zo ontzettend lang.
Elke keer bij als ik maar iets voel denk ik zou het zo zijn.

Om mijn heen wordt echt iedereen zwanger,, met al 2 of 3 maanden wachten ( vinden ze al heel erg lang grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr).
nu heb ik gevoelige borsten en ben misselijk en ik kan weer slagen echt de hele dag en nacht maar ik moet nog ruim een week wachten!!!!!@@#$%^&*()
ik wordt hier gek!!!!!.

hebben jullie dit nu ook ?????????/////

nanda1977 ronde 17 voor 1 e kindje en 1 mk

Hoi Nanda,

Ik duim mijn duimen er af voor je dat je zwanger bent! En ik leef helemaal met je mee. Zelf ontdekte ik op 7 november bij mijn eerste echo (met 10 wkn) dat het vruchtje al rond 7 wkn was gestopt met groeien. Anderhalve week later gecuretteerd en nu klaar om het weer te proberen.

Ik ben zo stom geweest om in mijn agenda tot het einde van het jaar met grote roze eddingstift te melden hoeveel weken ik zwanger was, zodat ik nu iedere keer dat ik kijk, zie dat ik, als alles wel goed was gegaan, al 12, 13, 14 weken enzovoort, zwanger was geweest.

De tijd is een kwelling. Soms kan ik niet stoppen met kwellende rekensommetjes maken in mijn hoofd over wanneer ik zwanger kan -, wil - of had kunnen zijn.   En het lijkt me allemaal onoverkomelijk lang te duren, alleen al zo'n hele zwangerschap. Daarom verdring ik zoveel mogelijk zulke ''fuck-de-tijd-gedachten" en bedenk steeds opnieuw; "deze dag gaat ook weer voorbij", "als het eenmaal zover is, kan ik me niet meer voorstellen hoe lang ik het vond duren" en "als de kids (ik ga ervanuit dat het lukt er nog een te krijgen) straks in de puberteit zijn, ben je verbaasd hoe hard de tijd voorbij gevlogen is" en dat soort gedachten.

Twee vrouwen in mijn omgeving gaan bevallen rond de datum dat ik uitgerekend was en binnenkort moet ik voor mijn werk vier zwangere zusters interviewen. VIER VROLIJKE ZWANGERE ROTZUSTERS recht voor mijn neus!

Het is gewoon helemaal klote maar ik probeer steeds als een mantra te herhalen 'mijn tijd komt wel weer, mijn tijd komt wel weer' en dan mag ik van mijn baby genieten als de rest alweer in de peuterpubertijd beland is.

Lieve Nanda, jouw tijd komt ook, dat weet ik zeker.

groetjes, mamma M

Ha meiden,
Ik herken dit 100%. Na 2x   mk leek het alsof de hele wereld met een dikke buik liep. En precies in die periodes heb ik nog nooit zoveel geboortekaartjes van zwangere collega's gehad! Wachten duurt inderdaad lang, de afgelopen 1,5 jaar zijn de langste uit mijn leven! Wachten op je eisprong, wachten op je menstruatie, wachten tot je een test kan doen. En bij een positieve uitslag weer wachten tot je een echo mag laten maken!!! En dan de dagen en weken tellen tot je naar de verloskundige mag! Al die twijfels en ongerustheid na een mk helpen ook niet om de tijd ontspannen door te komen. Maar uiteindelijk ben ik zelf toch weer 16 wkn zwanger en lijkt het nu wel goed te gaan. Ik streep nu de dagen af tot mijn 2e bezoek aan de verloskundige. Laatst kreeg ik een kaartje met de tekst "geniet ervan, voor je weet is het zover!". Nou, dat onbevangen genieten lukt nog niet zo heel goed en de tijd kruipt voorbij! Maar meiden, bij mij lijkt het nu goed te gaan, en inderdaad: JULLIE TIJD   KOMT OOK NOG WEL!!!
succes en heel veel sterkte. Ik denk maar zo: het is het wachten waard!

Hoi,

Helaas herken ik het ook. In maart gestopt met de pil en in mei al zwanger.In juni ging het al mis en tot op heden. (tenminste zover ik weet) nog niet weer zwanger.
Na de miskraam wilde ik zo snel mogelijk dat fijne gevoel weer terug...
De afgelopen maanden is mijn schoonzus bevallen en vorig weekend mijn zusje. Zo confronterend dan weer. Ik probeer mij vast te houden aan het feit dat ik zwanger ben geweest dus dat ik in principe zwanger kan worden.
Maar het duurt nu wel erg lang en elke keer weer die teleurstelling en weer afwachten.. Als je nu maar zeker zou weten dat het uieindelijk zou gaan lukken!!
Ook maar eens een healing vragen via RTL4... (zit ik nu naar te kijken).

Sterkte.
Ineke

Mieden,

wachten duurt altijd lang. Zeker als je op iets leuks hoopt.
En iedereen kan zeggen dat je je met andere dingen bezig moet houden, maar dat lukt dan gewoonweg niet.

Ik duim voor jullie en las het dan zover is, ga dan gewoon genieten. In de spanning blijven zitten heeft geen zin, voel je je niet goed bij en het helpt gewoonweg niet.

Meiden ik duim voor jullie.

Miep

hoi dames

heb al verschillende keren deze site bezocht en vandaag besloten om te te reageren.
ook ik heb al twee miskramen gehad en erken veel in de verhalen.
mijn eerste mk is waarschijnlijk een bbz geweest heb het geluk gehad dat deze van zelf af is gekomen.en sta zodoende onder controle van de gyn. begin febr.dit jaar mijn tweede mk.en nu 10 maanden later ben ik weer in verwachting,maar naar alle waarschijnlijkheid zal ook deze zwangerschap niet doorgaan.ben weer bij de gijn geweest en zij ziet geen vruchtje op de echo,s.wel is mijn hcg omhoog gegaan een beetje een vreemd verhaal,wacht de volgende echo maar weer af deze is volgende week.

wens  jullie allen  veel succes het volgende jaar met in verwachting raken en veel geluk

groetjes jeri  

Terug
Bovenaan