5 nov een miskraam gehad. Heel verdrietig geweest en nu nog. Maar samen met mijn hubbie toch beslaoten om het gelijk weer te proberen. Gevraagd of dat mocht oon de gyn en VK en dat mocht.
Nu heb ik duidelijk mijn eisprong gevoeld ( we hebben ook goed geklust).3 dagen erder als verwacht maar wel gelijk naar miskraam(wel weer positief)
maar waarom duren 14 dagen nu zo ontzettend lang.
Elke keer bij als ik maar iets voel denk ik zou het zo zijn.
Om mijn heen wordt echt iedereen zwanger,, met al 2 of 3 maanden wachten ( vinden ze al heel erg lang grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr).
nu heb ik gevoelige borsten en ben misselijk en ik kan weer slagen echt de hele dag en nacht maar ik moet nog ruim een week wachten!!!!!@@#$%^&*()
ik wordt hier gek!!!!!.
hebben jullie dit nu ook ?????????/////
nanda1977 ronde 17 voor 1 e kindje en 1 mk
Nu heb ik duidelijk mijn eisprong gevoeld ( we hebben ook goed geklust).3 dagen erder als verwacht maar wel gelijk naar miskraam(wel weer positief)
maar waarom duren 14 dagen nu zo ontzettend lang.
Elke keer bij als ik maar iets voel denk ik zou het zo zijn.
Om mijn heen wordt echt iedereen zwanger,, met al 2 of 3 maanden wachten ( vinden ze al heel erg lang grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr).
nu heb ik gevoelige borsten en ben misselijk en ik kan weer slagen echt de hele dag en nacht maar ik moet nog ruim een week wachten!!!!!@@#$%^&*()
ik wordt hier gek!!!!!.
hebben jullie dit nu ook ?????????/////
nanda1977 ronde 17 voor 1 e kindje en 1 mk