Waarom grote auto?

<p>Ik ben nu zwanger van de tweede en we hebben besloten om een nieuwe auto te kopen. Hebben nu een VW polo en dat vinden we met de kinderwagen en andere bagage al wat krap nu. Laat staan als er nog een kindje bij komt. </p><p>We willen eigenlijk gewoon een grotere auto kopen met meer kofferbakruimte. Een sedan of een hatchback. Maar ik vraag me af of we niet een stationwagen nodig hebben.</p><p>Mijn vraag aan de mensen met 2 kinderen is: hebben jullie een stationwagen? Zo ja, waar gebruik je alle ruimte voor? Zo niet, is een sedan/hatchnack ook voldoende of mis je ruimte?</p>

Het is wat mij betreft een kwestie van comfort! Veel ruimte voor twee zitjes achterin, makkelijk veel zooi mee, en zelf ook nog genoeg ruimte om te zitten. Wij hebben een MVP, omdat we allebei lang zijn en een hoge zit wel fijn vinden.

Idd. Wij zijn ook naar grotere gegaan omdat we nog een 2e krijgen en ik ruimte heel belangrijk vindt. Wij hebben nu een 7 persoonsauto en geen dag spijt van. Kinderwagen zou er niet ingeklapt ook inkunnen dus ik vindt super fijn.

Wij hadden al een grote auto maar daar ben ik nu mega blij mee. Achterin passen makkelijk de reiswieg, het onderstel, een buggy, de luiertas en een volle boodschappentas.
Ik ben nu zwanger van de derde en we wensen een bugaboo donkey duo zodat de jongsten daar straks samen in kunnen en ik nu al niet meer hoef te slepen met de kinderen. Ik weet dat die straks makkelijk achterin past.
Ook qua autostoelen is die ruimte heerlijk.

Voor de toekomst kunnen we nog 2 stoelen bij laten plaatsen achterin waardoor het een 7 zitter word. Heerlijk die ruimte! Maar we hebben de auto gekocht omdat we hem gewoon mooi vonden. Met in ons achterhoofd een kinderwens...

Wij ook voor een station gegaan. Wel een "kleine station". Hebben een renault clio estate. Expres een auto gekozen waar ook een dakkoffer op kan voor evt. vakantie enzo! Erg blij mee. Voor kleine stukjes of even op bezoek is een kleinere auto natuurlijk geen probleem. Maar als je een dag weg gaat of op vakantie en bijvoorbeeld kinderwagen en buggy mee moet nemen of meer bagage, dan is zo'n grotere auto toch wel erg fijn!

Wij hadden een golf station nu een jetta. Qwa ruimte is het bijna gelijk. Kan kinderwagen en boodschappen kwijt. Er staat hier standaard bak in kofferbak net ijskrabbers enz.

Heel blij met een station...
Genoeg ruimte achterin, en in de kofferbak genoeg ruimte voor de kinderwagen en hond..
Overigens gaan wij altijd op vakantie met de auto, dus dan heb je het sneller nodig dan dat je altijd vliegvakanties doet

Terug
Bovenaan