waarom is het voor sommige...........

zo moeilijk om te begrijpen dat er mensen zijn die het niet breed hebben???

eerst de felicitatie service

bah je bent heel eerlijk maar dan zegt ze van go je neemt nergens een abb op. het is zo goekoop.

en ga zo maar door. waarom snappen mensen dat nou nooit

gewoon laten lullen. wij hebben het ook niet super breed maar ik ga me ook nergens op abonneren. Als ik iets wil dan roep ik zelf wel.
Ze geven toch zelf die gratis dozen weg. Niks van aantrekken hoor.
Je moet tenslotte aan jezelf denken en je gezin. De rest heeft niks te vertellen.
Zolang je gelukkig bent kan je de hele wereld aan, tuurlijk is geld makelijk maar je hebt 2 mannen die van je houden wat wil je nog meer!! De rest komt vanzelf wel!
groetjes sacha

ze hoeven bij mij niet meer langs te komen dan maar geen gratis pakket. Ik heb dan met de eerste gehad , dan irritante gelul, ja je moet echt wel nadenken over de toekoemst van je kindje hoor, straks wil het gaan studereren bla bla bla. HALLO het is net geboren.
abonementje hier abonementje daar....
Dus laatst belde ze, volgens mij felicitas, ik heb ze maar afgewimpeld, ik had er geen zin in!

net wat je zegt over de toekomst. ik zou dan een slechte moeder zijn. ( ze zeggen het niet maar laten het wel zo blijken ) maar ja ik heb zoiets van ik doe zoals ik denk dat het goed is.

en als ik vragen heb dan bel ik het cb wel. ja toch?
ik bedoel als ik moet zeggen van ja sorry maar mamma moest verpllicht abb nemen omdat ze anders een slechte moeder was. dat is pas slecht of niet soms??

die lui zijn er om je dingen aan te smeren,
das hun werk.!!
niks van aan trekken meid...
bij mij hoeven ze niet eens tekomen,
want ik hoef toch niks van ze..!!

kus

Terug
Bovenaan