Waarom is hij zo anders??

Hallo,

Suleyman is 14 weken,
sinds anderhalf week is hij zo huilerig en zeurderig.
Ik ben het helemaal niet gewend van hem, want is hij is altijd zo rustig geweest
en huilde haast niet. En als hij huilde was er wel iets, honger een boertje oid.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn??
Hij heeft spruw in zijn mond, maar hij drinkt goed, volgens mij ligt het niet daar aan.
Sprongetje, volgens mij ook niet...

Hebben jullie enig idee.
Ik ben bang dat hij nou altijd zo huilerig zal blijven.

Hoi hoi

Ik denk niet dat hij huilerig blijft hoor!
Van spru kunnen ze echt een beetje ziekjes zijn!
Hoewel hij goed drinkt, denk ik dat hij er toch wel wat last van zal hebben.
Ik verwacht dat, zodra de spruw weg is,
je kindje weer snel de oude is!!

Groetjes

quote: ikke mama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-07-2007 15:08:49'));

Hoi hoi

Ik denk niet dat hij huilerig blijft hoor!
Van spru kunnen ze echt een beetje ziekjes zijn!
Hoewel hij goed drinkt, denk ik dat hij er toch wel wat last van zal hebben.
Ik verwacht dat, zodra de spruw weg is,
je kindje weer snel de oude is!!

Groetjes

Denk je? Ik hoopte dat de spruw vanzelf over zou gaan,
maar volgens gaat dat niet gebeuren.

Ik hoop dat hij snel weer de oude is,
bedankt voor je antwoord!!

Hallo,

Voor spruw moet je echt naar de huisarts hoor, dat gaat niet vanzelf over! En zorg ervoor dat je iets krijgt voor hem en voor jouw borsten! Anders blijf je elkaar besmetten. Ook al is het maar een klein beetje.
Hopelijk is je knulletje snel weer de oude.

hoi
erg herkenbaar hoor.na 5 maanden het zonnetje in huis te zijn geweest is boas sinds hij is begonnen met tandjes krijgen en omrollen niet meer te genieten.het is een fase die overgaat en in jou geval:spruw doet ontzettend zeer,dus geef hem eens ongelijk dat hij huilt.
ik neig ook weleens naar de gedachte:dag leuke babytijd,hallo komende 3 jaar huilen.
maar geloof het of niet,het gaat echt weer over.de emoties van die kleintjes jojo'en wat af.
en ga snel naar de dokter met zn spruw,want het gaat echt niet vanzelf over.
sterkte.
groetjes kari

Hoi Dame 25

Mijn zoontje is ook van 5 april en die is vanaf het weekend ook niet meer zo vrolijk als we van hem gewend zijn. Ik kreeg net wel een mailtje binnen over een sprongetje bij 19 weken. Mijn zoontje is 2 weken te laat geboren dus misschien als ik dat er bij optel dat het toch die sprong is.
ik hoop dat het snel weer normaal zal worden, vind het ook niet zo leuk.

groetjes irene

Terug
Bovenaan