waarom kan ik niet leuk meer de stad in!

A

Anoniem

Guest
hallo...
sorry hoor, ik moet even zeuren hier....

ging ik vanmorgen met veel zin lekker de stad in(ik heb sinds gister lekker vakantie!)
loop ik daar net goed en wel en ja hoor.......
de 1e zwangere buik  loop ik verder.......ja hoor....
de 2e (klein) zwangerschapsbuikje....toen brak mn hartje weer even, want ik heb een mk gehad en zou nu ongeveer 16 wk zwanger zijn en ik had dus ook zo'n klein buikje kunnen hebben nu

voel me echt een beetje down nu, zit ik ook nog es onder de muggebulten!

maar ja, het positieve is...ik heb even lekker sexy lingerie gekocht voor het geval mn man es geen zin in klussen heeft
alhoewel hij ALTIJD wel wil gelukkig, maar je weet het maar nooit!
en ik heb natuurlijk lekker vakantie nu en ga over 2 week naar rhodos, waarom voel ik me dan toch down!
sorry voor mn gezeur moest het ff kwijt!

liefs marjolein

Heel herkenbaar. En je zeurt niet hoor, het is heel natuurlijk dat te denken. Ook al heb je fijne dingen in het leven, deze wens is nog niet in vervulling gegaan en daarom zie je al die buikjes en denk je ook waarom ik niet.

Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt, af en toe mag je best bij de pakken neer zitten, maar verzamel dan wel weer nieuwe moed. Jouw tijd komt ook nog..

groetjes
talke

hoi talke!

ontzettend bedankt voor je opbeurende woorden! doet me goed! ik kom net van de aldi terug enne.....tuurlijk, weer een zwangere buik....
maar ach, ik zal mn dag wel niet hebben! morgen hoef ik de hele dag de deur niet uit, dus zie ik vast geen zwangere buiken  zal ik dan vast een betere dag hebben!!!

liefs marjolein

Soms heb je idd van die dipmomenten, maar onze tijd komt nog!!!!
Geniet straks lekker van de vakantie en kom met meer terug dan waar je mee gegaan bent!

ja deez, dat hoop ik ook, dat we met zn 3én terug komen......haha..
maar eigenlijk hoop ik dat we ook met zn 3én heen gaan....ik heb mn nod nog voor de vakantie! en ik heb nu een gekke afscheiding(zie mn andere topic)...dus tzou kunnen, maar ja,wachten maar weer!
gr. marjolein

hoi hoi...

Ben dus echt niet de enige die er last van heeft!!
Zou nu bijna 5 maanden zijn geweest.....:-(

En nu is mijn buurvrouw ook nog eens zwanger, hardstikke tof voor hun, hebben er best lang op moeten wachten maar ik wil ook weer!! We wilden graag samen zwanger zijn, hoop dus dat ik over twee weken ook positief test!

Heb je nog wel leuke dingen kunnen kopen in de stad zodat je jezelf wat kon opbeuren?

Hele fijne vakantie en doe jullie best he?
Gr. Roos

Terug
Bovenaan