waarom komt het dan maar niet

Hallo

Ik wordt er een beetje moe van hoor.
volgens de gy. kunnen we gewoon zwanger worden en moet ik er maar niet aan denken. Hoe kan ik er nou niet aan denken dan hoe doe je dat. Na 1,5 jaar moet het dan toch wel een keer lukken.
sorry moest dit even kwijt

groetjes sonja

hey sonja

je zit in het zelfde schuitje als ikke, ik loop ook bij de gyn en die vertelde mij ook dat we gewoon zwanger kunnen worden we zijn namelijk allebei harstikke vruchtbaar, maar ik ben al vanaf decenber 2002 bezig met nog steeds elke maand de rode duivels op bezoek,
weet hoe je je voeld omdat ik het goed herken, mij vertelde ze ook niet al teveel aan denken, tegendeel ik denk ik er altijd aan

succes en grtjes mariska

Hoi allebei,
Er niet aan denken,wie verzint zoiets?
Wij slikken toch elke dag foliumzuur,en moeten onze cyclus bijhouden...dan denk je er toch aan?
Het is ook iets wat we allemaal erg graag willen,logisch toch? Zou niet goed zijn als we het niet graag zouden willen...
Ik vind het ook erg moeilijk er niet teveel aan te denken,ik voel ook vanalles.
Nou ik leef met jullie mee..
Succes allemaal
Liefs Esther

Meiden
Helaas helaas zijn we echt niet de enigste die dit elke maand weer mee moeten maken.
Ook bij mij is alles goed, mijn vriend heeft telkens weer een topsroce maar het mag niet zo zijn. Al voor drie jaar, niets. Was er maar iets mis, dan had je tenmiste een verklaring. Maar ja of dat het dan makkelijker maakt, vast niet. Het blijft zwaar voor ons allemaal.

Sterkte iedereen met alles.
Groetjes M

Hallo dames,

Ik heb er ook ruim een jaar aan gedacht en nu is het eindelijk gelukt.
Wij hebben 10 maanden lang op het verkeerde moment sex gehad. Dacht altijd dat tussen dag 10 en 18 je ei is. Doordat ik onregelmatig ben, lag die bij mij veel later. 8x ongi en de 9e keer raak.

Geef de moed niet op. Heb ik ook niet gedaan. En er aan denken is niet verkeerd zolang het maar geen obsessie wordt.

Succes, ik duim voor jullie!

Ja het is idd makkelijk gezegd dan gedaan, mijn vriend zegt elke maand steeds joh maak je niet druk n vriendin van me werd pas zwanger na 2 jaar(met andere woorden ik moet maar 2 jaar wachten ofzo) Maar ik sluit me ook aan bij Nathalie sommige mensen zijn zo geobsedeerd van het zwanger worden vooral als je al meer dan 1 jaar bezig bent dat het dan helemaal niet lukt.
Gelukkig kunnen we hier erover praten en iedereen succes wensen en voor ze duimen, ik duim in elk geval voor je als je ook voor mij duimt;)
groetjes Jacqueline2

Terug
Bovenaan