Waarom loopt de hele wereld met een bolle buik of met een kinderwagen?

Ik moet effe m'n frustraties kwijt! Waarom lijkt iedereen om me heen wel zwanger of loopt net achter de kinderwagen? Het lijkt wel of de hele wereld tegelijk zwanger is, behalve ik! Als ik in de stad loop, zie ik zoveel leeftijdgenoten (en jonger) met kids, dat is af en toe wel moeilijk om mee om te gaan. Het liefst bleef ik in huis totdat ik zwanger ben, dan vermijd ik al die moeilijke momenten. Natuurlijk kan dat niet, en moet ik een manier vinden om er mee om te gaan. Maar die biologische klok van mij hoor ik niet eens meer tikken; de alarmbellen gaan af! Ik ben 35 en weet best dat het nog goed kan, maar ik wil het nu!!!! Nou ja, ik heb weer even wat van me afgeschreven en maar weer kop op; gewoon doorgaan met de IUI's.
Waarschijnlijk is mijn verhaal herkenbaar voor veel van jullie. Wie heeft er tips hoe we hier beter mee om kunnen gaan?

Ha Lique,

Ik denk dat wij je allemaal wel goed begrijpen. Je wordt er af en toe echt gek van. Als de een nog niet net verteld heeft dat ze zwanger is, dan zie je de volgende al weer met een kinderwagen langskomen.
Een echte remedie heb ik  helaas niet. En af en toe  beland je dan dus gewoon in een mega-dip (bij mij helpt een zak drop dan het beste).
Wat soms wel wil helpen om lekker een weekeindje weg te gaan naar een zo kindonvriendelijk mogelijke  omgeving. Dan zie je tenminste niet te veel veel jonge gezinnen om je heen en kun je er ook even van genieten dat geen kinderen ook een hoop rust kan geven. En met zijn twee-en iets leuks gaan doen is altijd goed.

liefs,
Gonnie

Ik heb helaas geen tips..ik weet precies wat je voelt helaas. Vorige week kwam ik in het centrum weer een meisje tegen wat bij mij op school had gezeten en nog wel een klas lager en jahoor dikke buik. Mijn overbuurvrouw is vorige week bevallen en in dezelfde week werd ik ongesteld op de dag dat ik uitgerekend was. Nou jaaa we zitten allemaal een beetje in hetzelfde rotschuitje. Het lijkt wel of ze als paddestoelen uit de grond springen he!! Maar echt...ook voor ons komt het een keer goed en kunnen we eindelijk die alarmbellen afzetten!!!!!!!!!!!

lfs inge

Terug
Bovenaan