Waarom niet ongesteld en waarom ook niet zwanger?

A

Anoniem

Guest
Ik had afgelopen dinsdag mijn NOD.
Woensdag avond en vanochtend getest mijn helaas geen positive test.
Heb al 3 dagen last gehad van een soort oud bloed/bruinige afschijding maar geen ongesteldheid :-s

Waarom wordt ik niet ongi en ben ik ooK niet zwanger?
Zijn de testen niet goed? komt het door de kijkoperatie in deze cyclus? Ben toch onder narcose geweest.

Ahhhhh ik wordt gek!

Wat voor test heb je gedaan? Sommige testen zijn gevoeliger dan anderen....en anders toch even langs de huisarts. Die kan een bloedtest doen.

Succes!

Ellis

Ik had dat vorige maand.. Afscheiding maar geen ongesteldheid.. Uiteindelijk kwam het 5dagen later alsnog.. Succes

@ Ellis

Kruidvat duopak tests.

Wacht het wel af... misschien het weekend.
Zit nu op dag 44 van m'n cyclus. Mijn langste dag was 45 maar dat is al bijna een jaar geleden. mijn cylcus wer juist met de dag korter. ene maand 36 andere 44 dan weer 36 dan 41 dan weer 36 dan weer 40 dan weer 36 en nu dacht ik weer 40....
Misschien kont het door de narcose die ik gehad heb 27 sept.

Ik kan me niet voorstellen dat het daardoor komt. De Kruidvattests zijn meestal wel betrouwbaar.
Inderdaad het weekend maar even afwachten en anders toch nog even naar de HA.
Veel succes in ieder geval.

hier al 2 keer hetzelfde gebeurt ben net als jou ook sinds dinsdag overtijd maar durf niet meer te testen omdat ik ook steeds over tijd ging en het steeds niks was.
Ik zou er vanuit gaan dat het niet zo is dat kan je lichaam je in ieder geval niet voor de gek houden!!
sterkte

Vergis je niet... narcose kan wel degelijk invloed hebben op processen in je lichaam. Het komt toch in je bloed, dus het zou best kunnen dat je daardoor verlaat bent. Je lcihaam reageert op zoveel dingen: stress, vakantie, ziekte... enz

Maar wel lastig... hopelijk zet het snel door.

Terug
Bovenaan