WAAROM NOU NIET!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Meiden, het is even balen vandaag. Ik voelde al aankomen dat het deze maand (15e ronde) weer niet zou lukken en jawel vanmorgen was de temperatuur weer gezakt en ben net de rode duivels weer tegengekome. Baaal! eind april hebben we weer een afspraak met de arts en we zijn errug bang dat het gewoon helemaal niet lukt (ben ik al die jaren voor niks aan de pil geweest). grrrr   en juist omdat we deze maand erg goed op de timing hadden gelet enzo, toch niet gelukt. ik baal zo vreselijk hiervan, het lijkt wel of het steeds zwaarder wordt naarmate de tijd vordert (ben 34,5) en de teleurstelling iedere maand groter. Het is erg moeilijk op deze manier om er minder mee bezig te zijn.
sorry, moest het effe kwijt.
boekie

Hey Boekie,

Wat vervelend voor je  dat de RD zijn gearriveerd. Ik snap wel dat het steeds zwaarder voor je wordt om positief te blijven. Maar toch doen hoor. Het is te hopen dat de arts je misschien verder kan helpen. Dan krijg je vast wat meer zekerheid. En dan maar weeer op naar de volgende ronde.

Liefs Iris

hoi,
jammer voor je dat t niet wil lukken.maar niet te somber!ze zijn zo handig tegenwoordig.het is niet de leukste manier om zwanger te worden,maar als ze je een handje kunnen helpen....
ik hoop dat de artsen goed nieuws hebben.
groetjes kari

Hai,

Ik zit in hetzelfde schuitje al jij. Ben ook 34,5 jaar en zit inmiddels in ronde 16. De RD  zijn net weer geweest en morgen mag ik voor een HSG onzerzoek. Zaad van mannetje en inwendige echo van mij waren goed.

Hoorde afgelopen donderdag dat mijn schoonzusje 11 weken zwanger zwanger is van de tweede, na 5 maanden proberen en ook van de eerste was ze na 3 maanden zwanger.

Toen had ik ook heel sterk waarom wij nou niet, ik wil ook!!!!!!!!! Denk ook wel eens wat als het nu helemaal niet wil lukken, dan slaat de schrik me om het hart.

We moeten moed houden, onze tijd komt nog wel!

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan