waarom nou

hoi, mijn vreugde van de afgelopen dagen is flink gedaald of betr gezegd is er helemaal niet meer, ik heb gisteravond een miskraam gehad en dat na 7 jaar( proberen) echt nu heb ik zoiets van nee het is voor mij niet weggelegd blijkbaar, en ik begin er nieteens meer aan het is genoeg geweest!!

he gatverdamme zeg krijg kippevel op heel mijn lichaam wat vind ik dit sneu voor jullie zeg.
ik kan er even niet bij met mijn hoofd laat staan jij.
ik geloof ooki dat je het dan even helemaal gehad hebt, ik vind het echt heel sneu voor je.
ik voelde mij al klote (sorry) en dat na vier maanden proberen kan je nagaan hoe jij je moet voelen.
ik leef met je mee en hoop dat het uiteindelijk allemaal nog goed komt voor jullie.
groetjes tijger

Hoi Myke,

Jeetje zeg et kippenvel loopt over mijn lichaam.
Ik heb er ff geen woorden voor.
Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen.
Wens je het aller beste.
Weet ff niet zoveel te zeggen.

Groetjes van Cindy

Lieve Myke,
wat vind ik dit ontzettend naar voor jullie. En dan druk ik mij heel zach en netjes uit. Sprakeloos ben ik verder. Ik leef met je mee, heel veel sterkte!
Els

Lieve Myke,

Wat verschrikkelijk voor jullie. Ik weet ook even niet meer wat ik moet zeggen hierop. Na al die tijd zwanger en dan gaat het fout. Waarom jij? Waarom mocht het niet goed gaan? Zoveel vragen waarop je nooit een antwoord zal krijgen, maar die wel door je hoofd malen. Ik snap dat er nu even geen ruimte meer is om hoop te hebben dat je ooit je kindje mag vasthouden. Maar toch hoop ik vurig dat eens die dag voor jullie mag komen.

Heel veel sterkte !

Liefs,
Luna

Lieve Myke, woorden kunnen de pijn die je voelt niet verzachten, toch wil ik je heel veel sterkte wensen om dit verdriet een plaatsje te geven.

Het is moeilijk te verteren dat het niet zo mocht zijn, ik had het jullie zo gegund na al die jaren.

Heel veel sterkte!

Dikke Kus Kimmie

Lieve Mijke,
Dit vind ik dus echt te erg voor woorden. Het is eigenlijk niet te geloven. En wat kimmie zegt is natuurlijk ook waar. Woorden kunnen de pijn niet verzachten. Ik wens jullie heel veel sterkte,en ik hoop voor jullie dat er toch nog een dag mag komen dat jullie een klein hummeltje in jullie armen mogen sluiten.

Heel veel sterkte gewenst door Jet

Terug
Bovenaan