Waarom nu weer niet?!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Zag er allemaal zo gunstig uit...geklust op de juiste dagen, zwangerschapstekenen (flauwvallen, moe) en tot net nog geen bruinverlies wat ik anders altijd wel heb.
Kreeg gisteren te horen dat mijn buurvrouw ook weer zwanger is en dat gaf mij weer extra moed, omdat we de vorige keer ook tegelijk zwanger waren.
Zojuist viel mijn droom weer in duigen, want ja hoor bij het afvegen een druppeltje rood bloed. Zo begint het meestal, dus over een paar dagen zal het wel doorzetten.
Voel me van het 1 op het andere moment ook gelijk ongi,wat een k*t gevoel!

Op naar de volgende ronde maar weer, al zie ik dat nu even niet zitten!

Alle zwangeren proficiat en degene die ongi zijn geworden: ik voel met jullie mee!

Liefs mama van 5

Lieve, lieve mama van 5,

Tja, zitten we eindelijk samen in dezelfde bus, is het die verdraaide klusbus!!! O, ik leef met je mee...  Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he? Ik dacht het ook hoor: deze ronde is het écht raak, nu heb ik veeeel meer echtere klachten dan de vorige ronde (waarbij ik datzelfde dacht )... en dan toch die duivels op bezoek krijgen...   je snapt het gewoon niet...

Afstand nemen is nog niet helemaal gelukt zoals je ziet... ik check nog elke dag wie er wat geschreven heeft... moet het toch een beetje bijhouden he? Maar dit is pas mijn eerste reactie... goed he??

Lieve mams van 5, ik wens jou een heel vruchtbare volgende ronde... we moeten en zullen samen in die pufbus komen... hoe dan ook... Zullen we vooraan in die klusbus gaan zitten, dan mogen we er misschien als eerste uit??!!

Ik geef je een dikke online knuffel en hoop voor je dat dit je laatste teleurstelling is geweest.

Heel veel liefs,

Tammy (die hier eigenlijk niet meer is )

Lieve Tammy,

Bedankt voor je lieve woorden. Zal toch eens wel eens lukken om die bus uit te komen he?
Mijn mannnetje is werken en de kids liggen op bed, dus zit hier nu in mijn eentje te balen en te janken. Voel me ff echt zielig, mag wel even he? Is morgen weer over, want echt zielig ben ik natuurlijk niet, maar toch!

Ik ga nu net als jij afstand nemen van dit forum, zal nog wel blijven lezen, maar probeer het daar bij te houden. Hopelijk heeft dit dan zijn vruchtbare uitwerking!

IK wens je heel veel sterkte tijdens de duiveldagen en klusenergie voor daarna.
Houd je me op de hoogte zo af en toe?

Liefs en een knuffel van mij,

mama van 5

Tuurlijk doe ik dat... hoop ook af en toe nog iets van jou te horen... Sterkte met je baalavond... neem maar een lekker groot stuk chocola!! Dat heb je wel verdiend!!

Kus,

Tammy

he tammugirl

hoest kom je nog een keer gezellie met ons kletsen op de chat? we missen je

balen zeg mamma van 5,

wat een domper dan hè als je toch ongi wordt terwijl je lichaam al die signalen heeft afgegeven. Ik blijf het vreemd vinden hoor dat onze lichamen zo ontzettend dubbel kunnen zijn. Ook ik had allerlei positieve signalen die ik anders niet heb, maar ben toch ongi geworden.
Ik kan met je balen en verdriet goed meeleven en hoop inderdaad dat we nu vooraan in de klusbus zitten en snel kunnen overstappen op die pufbus .

Neem lekker nog even een baal dagje en daarna gaan we met zijn allen er weer helemaal voor!

liefs,
Tamar

Terug
Bovenaan