waarom pas testen op 1 februari??????????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een vraagje,ik ben als het goed is zwanger,althans heb een positieve test gehad maar daarna(de volgende dag)een negatieve.Nu zegt mijn apotheker dat ik pas op 1 februari kan testen en dat die dan positief moet zijn,ik snap er niks van.

nou ben ik op 23 december 2007 ongesteld geweest en nu dus niet meer,maar mijn langste cyclus is 34 dagen dus klopt dit dan.
Als ik op http://users.telenet.be
 kijk en typ als langste menstruatie dus de 23 ste in en lengte van mijn cyclus 34 dagen dan staat dat erook.
Kan iemand mij uitleggen waarom ik pas op 1 februari kan testen??

liefs,

nice

Nee, ik zou zeggen bel je apotheker en vraag het.

Vind het zowiezo vreemd dat je eerst een positieve test had en een dag later een negatieve...

Succes!

Groetjes Nicky

Denk dat de apotheker voor de zekerheid wat extra dagen vraagt te wachten. Als je echt zwanger bent dan moet er dan toch wel voldoende hcg in je urine zitten om positief te testen. Sommige vrouwen maken dit nu eenmaal wat langzamer aan dan andere.
Wel vreemd dat de 1e test positief was en de volgende negatief. Waren ze van hetzelfde merk? het ene merk is wel gevoeliger dan de ander.

spannend hoor! succes morgen!!

Bries

Hoi Bernice.
Heb net ergens anders ook op je gereageerd. Het lijkt mij dat als de 1e positief is de 2e het ook moet zijn. OF heb je die mischien savonds gedaan. Dat kan ietsje uitmaken. Maar als je genoeg hormoon heb in je lichaam moet de 2e volgens mij ook positief zijn. Mischien is je hormoon aan het zakken en krijg je een hele vroege miskraam. Ik heb nl weleens heel duidelijk verschijnselen gehad en was nog maar op de helft van mijn cyclus. Heb toen een bloedtest gedaan en had toen te weinig hormonen om zwanger te zijn en teveel hormonen om niet zwanger te zijn. Moest toen na een week weer bloedprikken en als de hormonen waren gestegen was ik zwanger en als het zou dalen moest ik rekening houden met een miskraam. (gelukkig waren ze gestegen)
Dus een hele spannende week voor jouw. Hou je taai

Terug
Bovenaan