Al vanaf zijn geboorte komt er na (bijna) elke voeding wel wat terug bij mijn zoontje. Hij is nu bijna 7 maanden en hij groeit heel goed en is vreselijk gezellig en leuk. Maar... ik word soms echt vreselijk moe van dat gespuug. Ik moet hem soms wel vier keer op een dag schone kleertjes aangeven (als ik tenminste niet wil dat hij zuur ruikt...). Ik krijg nergens echt antwoord op de vraag HOE het komt dat het zo gaat. Hij drinkt zijn melk niet te snel en we nemen ook voor zijn groente en fruit echt de tijd. Maar vaak komt er weer behoorlijk wat terug, en dat is dan dus niet het zogenaamde "mondje teruggeven" maar echt spugen. Toen hij kleiner was ging dat met een echte golf en ging het soms wel een meter ver, maar dat is nu gelukkig voorbij. Maar we zijn altijd alert op een spuugpartij, waardoor we soms bijna panisch met een spuugdoek bij hem zitten...
Wie kan me helpen met een antwoord? En geloof me, dat het vanzelf over gaat helpt me niet, dat heb ik al duizend keer gehoord... Ervaringen van andere moeders zouden me ook erg helpen!
Groetjes Delena
Wie kan me helpen met een antwoord? En geloof me, dat het vanzelf over gaat helpt me niet, dat heb ik al duizend keer gehoord... Ervaringen van andere moeders zouden me ook erg helpen!
Groetjes Delena