Waarom voel ik me nu zo ongelovelijk rot??

Hoi dames,

Allereerst sorry dat ik niet zo geweldig reageer. Ik lees regelmatig mee met jullie hoor!! Maar heb nu echt even de puf niet om te reageren.

Ben nu al 5 weken misselijk, hele dag door, hardstikke moe, geirriteerd etc etc etc. Na mijn miskraam en curatage ging het eigenlijk onwijs goed, had snel zoiets van we slaan ons er door heen. Nu ben ik gewoon nog elke dag met mijn hoofd bij die miskraam. Irriteer me aan elke zwangere die er rond loopt en alle jonge moeders op mijn werk. Zit geregeld in een huilbui, en heb nergens zin in. Tot overmaat van ramp gaat het tussen mij en mijn mannetje op dit moment ook drama, wat me tot nog meer nadenken zet.
Vandaag maar eens naar de huisarts geweest en tabletjes voor mijn maag en aanvraagformulier voor bloed onderzoek mee gekregen. Hooop dat het wat helpt, maar eigenlijk ben ik gewoon bang dat ik tegen een burnout aan zit ofzo.

Kan iemand die gevoelens?? En zo ja hoe heb je die opgelost?? Ik ben mijn verhaaltje tenminste weer eventjes kwijt.

Groetjes Patricia

Hi Patricia
Rot voor je om te horen dat je je zo rot voelt. iedereen heeft hier mee te maken gehad die een mk heeft gehad daarom wordt er dan niet voor niets gereageerd als; "neem de tijd om het te verwerken" e.d.
Je wilt het logisch genoeg zsm vergeten en weer opnieuw beginnen om dat fijne gevoel terug te krijgen maar helaas hoort die rouwverwerking erbij. Het is echt niet niks en wordt dus erg onderschat door velen. En ook als je het na een maand of 3 'verwerkt' hebt blijft het je nog altijd achtervolgen en je blijft j afvragen waarom het bij een ander wel goed gaat en bij jou niet. Beetje onbegrip tussen jou en je mannetje nu dus misschien die juist dacht dat je het verwerkt had en jij dacht dat hij het verwerkt had wat misschien wel helemaal niet zo is. Ik heb het zelf meegemaakt. Probeer er ten eerste met je man over te praten  want zo kunnen jij en je man  het beter verwerken als wanneer jullie alles opkroppen.
Sterkte meid en doe rustig aan!
liefs  Costa  

Hoi,

Neem de tijd en praat erover met elkaar !!
Dan kom je hier uiteindelijk sterker uit !!
Sterkte !!
En zoek wat leuke afleiding voor je zelf ,

liefs, Wendelien.

Hoi,

Neem de tijd en praat erover met elkaar !!
Dan kom je hier uiteindelijk sterker uit !!
Sterkte !!
En zoek wat leuke afleiding voor je zelf ,

liefs, Wendelien.

hoi hoi

wat vervelend voor je dat je je zo voelt en dat het nu even niet zo lekker gaat tussen jou en je mannetje...

praat met elkaar en vertel hoe je je voelt.....je hebt elkaar nodig om het een plakej te geven......

inderdaad ik heb het ook gehad , dat ik dacht he het gaat goed en dan opeeens gaat het wat minder en dan vooral op de momenten en plekken waar je je niet zo happy voelt..

wie weet wordt dat gevoel nu extra   benadrukt als je bij je mannetje bent.. het gaat niet zo lekker tussen jullie en dan voel je je daardoor niet zo happy en dan ben je extra kwetsbaar en komt dat gevoel weer terug van die miskraam e.d

meid ik wens je veel sterkte toe, doe wat leuks samen ga er even tussen uit oid..

het heeft zijn tijd nodig..

ik denk aan je

liefs tobi

hoi hoi

hier ik nog een keer.. ik heb gewoon gepraat met mensen die me dierbaar waren, huilen , lachen, samen dingen doen.... krop het niet op maar zeg het....

vroeg de huisarts ook nog hoe het met je ging en of je het een plekje heb kunnen geven??

ik heb er ook met mijn afdelingshoofd over gepraat en hij had er begrip voor en dat luchtte erg op , heb een stapje terug gedaan

nu nog stedds heb ik het gevoel dat ik op de zijlijn sta, dat ik niet meer bij het team hoor, ben met zoveel andere dingen bezig en de wereld gaat maar door, terwijl ik af en toe het idee heb dat ik het niet kan bijbenen..

en lukt het even helemaal niet meer , meld je ziek of doe even wat rustiger aan

liefs tobi...

hoi patricia

het lijkt op mijn verhaal.ik heb ook een miskraam gehad.
en nu slik ik clomid,nu wordt het er niet beter op.
wat hormonen met je doen !!!!!
soms zegt mijn vriend , wat ben je veranderd.
ik hoop echt dat we elkaar weer wat meer gaan vinden.
hij is nu 2 weken voor zijn werk weg.
en misschien is dat wel even goed.

groetjes natasja

Terug
Bovenaan