waarom voel ik me zo kut!

hey dames,

even zeuren hoor, zit nou al ruim een week ziek thuis en het gaat maar niet over. gelukkig niet meer zo erg hoofdpijn maar wel vreselijk misselijk nog. en minstens 1x per week overgeven, (vorige week 3x). Dit hoort toch allang over te zijn?! ben 15 weken.

mn verloskundige zegt dat het met 16 weken zeker minder zou moeten zijn ivm dat hormoon. maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in, hoe kan ik me nu zo kut voelen en zaterdag is alles ineens over?? ik weet niet hoor....

ik baal ook dat ik bijna elke dag naar me werk moet bellen om te vertellen hoe het gaat. wil gewoon ff rust...meer dames hier last van??

liefs xxx

Ja lieve schat, heel herkenbaar. Ik kan nog niet zo.der mijn tabletjes hoor. Dan hang uk gelijk over de wc!

Beterschap en hoop dat je snel je rust terug hebt en je beter voelt!

Liefs

wat voor tabletjes heb je meis?
een vriendinnetje zei dat ik best een reistabletje kon nemen als ik zo beroerd was, iemand daar ervaring mee? liefst slik ik helemaal niks, maar zoals ik me nu voel kan ook niet doorgaan.

xx

Lieve dbby,

Wat ontzettend rot dat je je nog zo naar voelt, je zou denken dat het idd nu wel beter zou moeten gaan maar ik hoor ook toch vaak de grens van 16 weken i.p.v 12 weken dus ik hoop echt voor je dat dat gaat kloppen, je wilt tenslotte nu ook weleens volop gaan genieten....

Hoezo moet je dan elke dag naar je werk bellen? Wel vervelend want zo voel je misschien wel wat meer druk? Tsja....bij ons op de zaak is het niet anders hoor. Begrijp het wel maar het geeft idd geen rust.

Nou sterkte meid!! Beterschap!! Liefs Lynn.

nou ja om de dag moet ik zowiezo bellen ook al zeg ik dat ik ongeveer een weekje nodig heb om bij te komen. En dan moet je nagaan ik werk bij het uwv...maargoed ik werk daar via een uitzendbureau. dus ik moet én mijn teammanager bellen én het uitzendbureau. en daar krijg je iedere keer weer iemand anders aan de lijn kan je je hele verhaal weer doen zucht erg vervelend!! ik hoop deze week zowiezo weer aan het werk te kunnen...

liefs xx

Ach lieverd, ik begrijp je helemaal. Helaas hier is het overgeven alleen maar erger geworden. Vanmorgen met lege maag overgeven en dat is echt verschrikkelijk! Ik heb het nu 2 weken weer elke (hele) ochtend....

Ik heb het met mijn eerste gehad tot 17 weken. Ook ik ben bijna 15 weken... maar jé ziet het,.... Het kan dus gewoon... (helaas)

Beterschap hoop dat we ons snel beter voelen...

Och meis, ik ben ook 15 weken maar voel me ook nog steeds niet top hoor! Heel langzaam gaat het iets vooruit. Idd met 16 weken schijnt het Hcg uit je lichaam te verdwijnen en dan zullen de kwaaltjes in rap tempo minder moeten worden. Je staat hier dus niet alleen in. Ook ik voel me nog vaker k.t dat top.

Terug
Bovenaan