waarom wachten

hoi waarom wacht iedereen zo lang met testen? ik had 2 dagen na de bevruchting al een positieve test heb verder geen sex gehad kan dus niet van een andere dag zijn succes ermee groetjes
 
Nee inderdaad, na twee dagen kun je niet echt een positieve test verwachten, omdat het zwangerschapshormoon nog niet echt aangemaakt is en dat is hetgeen wat je met een urinetest meet. Hoogtwaarschijnlijk ben jij dan al veeeeeeeeeeel langer zwanger zonder dat je dat in de gaten hebt.

GR.Anke2
 
Hoi Resa

Misschien maak jij al direct genoeg hcg aan om te kunnen testen dat is niet bij iedereen het geval en....dat testen is een dure hobby.
Ik zou heel graag willen weten of straks jou vermoedelijke bevallingsdatum overeenkomt met wat je zegt over dat na twee dagen al positief testen,hou je ons op de hoogte?

Jeanette
 
Pas na de innesteling, ongeveer 7 dagen na de bevruchting, gaat je lijf HCG aanmaken. Weer 7 dagen daarna is er voldoende om aan te tonen dat je zwanger bent (over het algemeen). Het spijt me maar het is onmogelijk om zo vroeg al positief te testen. Misschien heb je ervoor een miskraam gehad (hcg blijft dan nog een week of 8 in je lijf) en heb je geluk gehad dat je daarnaast ook nog echt zwanger was...

Kiki
 
Terug
Bovenaan