waarom wachten

hoi allemaal waarom wacht iedereen tot de nod ik had 1 dag na de bevruchting al een positieve test kan niet van eerder zijn heb maar 1 keer sex gehad die maand succes ermee

Heb je uitgerekend wanneer de bevruchting plaats zou vinden ofzo? Dit kan nl. even duren nadat je sex gehad hebt. Ik heb ook weleens eerder getest maar dan kwam er niks uit omdat ik gewoon te vroeg was en er (zoals ook op de beschrijving van de tests staat)te weinig HCG in je bloed zit. Alleen met bloedonderzoek kan het eerder aangetoond worden. Wat voor test was dat dan???
Groetjes en succes!
A.

Dit kan echt niet Reza ! Er bestaan geen testen die 1 dag na de bevruchting al positief zijn. Er moet eerst een weg afgelegd worden en voordat het HCG hormoon in je urine zit ben je een poos verder. In urine is het wel eerder te spotten maar dan ook nog steeds niet 1 dag na bevruchting. Oftewel, je bent echt langer zwanger.... (niet erg toch?)

Reza, dit heb je ook al een keer beweerd op het zwanger worden forum en ook daar reageerden de dames als hierboven! Eén dag na de bevruchting ben je formeel helemaal nog niet zwanger dus je kan niet positief testen! Ga alsjeblieft even wat boeken halen bij de bieb ofzo, om je te verdiepen in hoe het gekomen is en hoe het nu verder gaat!!

hallo reza,wat jij schrijft kan niet want je lichaam zit gewoon niet zo inelkaar.als de test bij jou positief aangaf ben jij al langer zwanger.want zoals jij het schrijft zou voor ieder idiaal zijn .word wakker reza.

Terug
Bovenaan