Waarom wil het nou niet doorzetten??

Hoi meiden,

Zoals jullie vast allemaal gelezen hebben ben ik maandag gestript. Het leek in 1e instantie effect te hebben. Totdat mn beste vriendinnetje belde dat haar schoonpaps was overleden en ze er zelf net achter was dat ze ook in verwachting was!
En weg waren mijn weeen!

Gisteren de slijmprop verloren dus toch weer goede moed..lekker in bad geweest. lekker proberen te rusten (de hele dag Serious request gekeken) maar er gebeurde verder helemaal niks! Ik voelde zelfs de baby niet meer. Toch om 5 uur de vk nog maar gebeld. Ze was er binnen 10 minuten en gelukkig waren haar controles goed.

Ze wou me graag nog een keer strippen, geen pretje...maar we hebben er alles voor over!
Deze vk (we hebben hier meerder op de praktijk) voelde nog helemaal geen ontsluiting! NEEEE!!! Hoe kan dat nou weer!? Die andere zei dat ik "al" 2 cm had! Maar goed, had toch nog steeds wat hoop, doordat de slijmprop toch echt in de wc lag,

Ze heeft mn bloeddruk nog even opgemeten..wel wat hoog..toch nog maart even voor de zekerheid een ctg laten maken in het ziekenhuis...
ook daar nog 's een keer 3 uur gezeten gisteravond. Gelukkig alle uitslagen positief.

Het klinkt zo stom....maar was er maar wel wat negatief..dan zouden ze me misschien helpen!
Ik voel me al weken zo belabberd! Slaap slecht, voel me slecht, eet slecht...kortom..ik ben er helemaal klaar mee!
Ben nu 40+5 en weer laten ze me lopen!

Vandaag moet ik nog een keer terugkomen voor een ctg. Er vanuit gaande dat het weer prima is en ze me weer laten lopen..mag ik morgen weer voor controle naar de vk. Als ik vrijdag nog niet spontaan bevallen ben sturen ze meer naar de gyn.

Ik snap het niet meer! Waarom helpen ze me niet!! Ik trek het niet meer!!
Ik kan zeggen wat ik wil maar ze willen me gewoon niet inleiden, hoezeer ik daar ook op aandring.
Had ik nou maar nooit voor een thuis bevalling gekozen! Misschien hadden ze me dan wat eerder doorgestuurd.

Lang verhaal geworden, maar moest het ff van me afschrijven..Hopelijk kan ik snel goed nieuws brengen!

Voor alle mama's die bevallen zijn, gefeliciteerd en geniet ervan! Voor alle wachtende mama's! Toi toi toi!

xxx

Hier een bevallen mama van jan2011 en ondertussen ook weer een juli2012mama...

Het maakt niets uit of je een thuis of ziekenhuis bevalling kiest. Bij een ziekenhuis bevalling zou je deze aanloop ook hebben want je mag pas komen als je al 5 of 6 cm ontsluiting hebt.. De rest moet je toch thuis doen. Of ze maken een afspraak dat je komt om te worden ingeleid en dan had je nu ook nog thuis gezeten... Probeer het nog even vol te houden, de natuurlijk bevalling is het beste voor je kindje.. Ik heb uiteindelijk weeenopwekkers gehad met 39+4 en heb 3 maanden een huilbaby gehad met een scheve wervel omdat ze te snel geboren is (2u19m voor een eerste) en ik zou er nu alles voor over hebben om voor eeuwig te moeten wachtten tot me kindje vanzelf komt!

Hou vol, heel lang kan het nu nooit meer duren!!

Heb het er ook erg moeilijk mee. Vanmiddag afspraak bij de VK kijken of ze me wilt strippen (ben vandaag precies 40 weken). Heb vanacht 5 uur lang wakker gelegen, de laatste 3 uur had ik om de 7 a 8 minuten weeën. Om half 6 doodmoe in slaap gevallen en wakker geworden om 6 uur met niets..

De gebroken nachten vallen me heel erg zwaar nu. Hoop echt dat vanacht een voorteken was, en ik straks mn vliezen breek oid. ;)

Heel veel succes met wachten! Mn man zei gister tegen me; doe nu maar rustig en stop met er zo erg op wachten, dan komt het echt wel sneller dan wnneer je zo in je hoofd er mee bezig bent. Dus nu probeer ik het wat van me af te zetten, maar echt lukken wil t nog niet. ;)

Hey Esther,

Snap dat je het even van je af moet schrijven.
Ik was het met 38 weken al helemaal zat, laat staan met 40 weken en 5 dagen!
Ben toen ingeleid met 38+5 i.v.m. zwangerschapsvergiftigin maar moet zeggen dat inleiden geen pretje was wat mij betreft, maarja ook dat is bij iedereen anders.
Ik hoop dat je beebje zich heel snel zelf aan meld en dat je anders toch snel geholpen wordt.
Dus hoop niet dat je vrijdag nog doorgestuurd moet worden maar dat je dan al bevallen bent!
In ieder geval veel sterkte, hou je taai en hou maar in je achterhoofd, langer dan een week zal het niet meer duren!

Groetjes Kim

Hey Esther,

He...wat jammer dat het zo loopt allemaal. Kan mij zoo goed voorstellen dat je het nu beu bent.
Kijk steeds bij je in de hoop dat er goed nieuws is.
Natuurlijk ben je dat wachten straks allemaal vergeten...maar daar schiet je nu niks mee op...
Ik hoop dat het nu snel zal doorzetten!

Ik ben bij alle 3 ingeleid...bij de eerste 2 heb ik het echt als een feestje ervaren en liep het zo voorspoedig. Bij beide was ik er ook lichamelijk echt klaar voor, baarmoedermond was week en 2 cm open.
Bij Bodhi was ik er lichamelijk niet klaar voor en vond ik het wel pittig hoor...maar organisatorisch kwam het toen wel uit dat ik ingeleid werd...
Zo zie je maar hoe verschillend VK en ziekenhuizen allemaal zijn...

Ik wens je heel veel sterkte en duim weer dat je volgende berichtje een heel goede zal zijn!
En anders heel veel succes vrijdag!!

Liefs Brigitte

Dat is raar!
Ik had net een heel lang verhaal voor je geschreven maar nu is het weg!?!?!

Nou ja dan maar de hele korte versie!

Meid echt balen voor je dat het nog niet doorzet. Hoop echt dat het niet lang meer duurt!

Heel veel succes nog even!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan