waarom zegt iedereen dat??

waarom zegt iedereen dat je zonder verwijzing van de huisarts naar het ziekenhuis kan gaan en de gynecoloog kan bellen?? ik heb net gebeld naar het ziekenhuis maar je hebt bij ons ziekenhuis altijd een verwijzing nodig!!!

hallo Danielle,

Ik weet niet beter als dat je zonder verwijzing idd niet bij een gynaecoloog terecht kan...
Ik hoop dat je huisarts toch een beetje mee wil werken en je een verwijzing wil geven.

Liefs,
mama Peet

er zijn een hoop mensen op dit forum die zeggen dat het wel kan, dus ik en hoop moed verzameld om daarheen te bellen, en blijkt dat ik eerst een verwijsbrief moet halen bij de HA, dus nu maar weer moed verzamelen om naar de HA te bellen, straks maar een afspraak maken, bij een andere dokter, kijken of hij ons wel doorverwijst.

hoi hoi

het klopt wat je zegt hier kan je ook niet zonder verwijzing.

eerder en das nog niet zo heel lang geleden kon het wel.

toch vindt ik dat je ha je door moet verwijzen ik zou er heen gaan en het opeisen en net zo lang blijven zitten tot hij je het briefje geeft zo heb ik het ook gedaan en dan doen ze het wel.

het is erg frustrerend als het zo loopt ik hoop dat je ha snel je dat stomme briefje mee geeft ik zal voor je duimen.
en laat je niet afschepen want daar zijn ze goed in.

liefs annieka

ja dat weet ik, ben in september bij de vervangende huisarts geweest i.v.m ziekte van mijn eigen HA maar ga nu bij mijn eigen HA en dan kijken wat hij gaat doen, ik ga niet eerder weg totdat ik het heb!!! word gek van dit onzekere gevoel,

goedzo meid je hebt er recht op na zon lange tijd ik vindt het goed dat je voor jezelf op komt.

een vervangende arts doet meestal moeilijk je moet bewezen half dood gaan willen ze je helpen echt belachelijk.
ik ga heel hardt voor je duimen.

zet hem op.

liefs annieka
ps laat het ons weten

he maatje,

ik kon echt zonder een brief naar de gyn toe, zo zie je maar weer dat ieder ziekenhuis anders werkt,
en ik wilde je echt geen valse hoop geven natuurlijk,ik hoor je vanavond denk ik wel op msn,
dikke kus, wendy

Terug
Bovenaan