waarom ziet mijn temp. schema er zo vreemd uit?? HELP!!!

A

Anoniem

Guest
he meiden,

Vraagje....

Ik ben begonnen met tempen deze maand  (op dag 11 omdat ik niet meer kon w8), maar ik vind dat mn temp zo springtvan hoog naar laag. Is dit normaal?

Hier mn schema:

Dag 11:    36,1
Dag 12:   36,1
Dag 13:   36,3
Dag 14:   35,7
Dag 15:   36,4
Dag 16:   36,7
Dag 17:   36,1
Dag 18:   36,4
Dag 19:   36,1 + positieve ovu test
Dag 20:   36,4

Ziet dit er niet vreemd uit???

help alsjeblieft!

Knuf

hoi, heb ik ook wel een beetje gehad, vorige week schoot ie ineens van 36.4naar 36.1. En sinds 2 dagen naar 36.9 (eisprong). Ik denk zelf dat het misschien te maken heeft met het wennen aan het tempen. Ik was in het begin nogal onhandig (ik doe het anaal) en denk dat darar de schommelingen mee te maken hadden. Ook heb ik me weleens verslapen en meette dan pas 2 uur later dan normaal
groet boekie

He boekie,

bedankt voor je reactie.

Misschien ligt het ook aan het feit hoeveel uur je slaapt??? Ik werk namelijk al stewardess en werk dus erg veschillend. Mn wekker staat elke dag om 05.00 uur. Maar soms kom ik pas om 23.55 uur thuis en slaap ik dus maar 5 uur...slaap wel gewoon verder hoor. Maar mn temp neem ik elke dan om 0500 uur.

Maar ik heb gister ene positieve ovu test gehad en vandaag was mn temp. 36,4, maar dat is ie wel meer geweest. Hoe hoog zou die dan morgen moeten zijn??

Knuf

ik heb altijd begrepen dat als je een eisprong hebt dat ie dan minimaal 0.3 hoger moet liggen.
maar het kan aan jouw slaapritme liggen dat je temp. schommelt hoor. Dat lijkt me wel een logische verklaring.
groet boekie

Hai,

Na een positieve ovutest komt je ei binnen 24 tot 48 uur. De dag na je ei gaat dan je temperatuur omhoog. Het kan dus best nog zijn dat je morgen ook nog een wat lagere temperatuur hebt en dat ie pas zondag omhoog gaat.

Gewoon even in de gaten houden.

Veel liefs
Nataly

He meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

vanochtend weer getempt en wat denk je.....36,9!!!! yes yes yes...heb mn eisprong gehad en we hebben goed geklust!!

Nu maar hopen dat hoog blijft...dan weet ik het voor 100% zeker.

Fijn weekend allemaal!!!

knufje

Terug
Bovenaan