waarom zo bot!!

A

Anoniem

Guest
nou is hier de afgelopen tijd veel geruzzie geweest en we hadden afgesproken elkaar in onze waarde te laten!

maar waarom als ik met een verhaal kom wat mij enorm dwars zat krijg ik dan zo'n enorme kl*te reactie!
gemeen hoor!!!

ook hier kan ik dus niet met mijn verhaal terecht!
jammer!!!!

Jawel Wilma, gewoon blijven schrijven.....kijk naar die andere reacties zoals iemand bij dat topic ook al zei. Ik weet dat het moeilijk is maar probeer die ene te vergeten....

Liefs, Monique

ja idd, het waren voor de rest super reacties!!

en daar heb je dan ook echt wat aan!!!
ik wil niet zielig doen, maar ik heb echt een rottijd op het moment, en dat duurt al maanden. en ik schrijf daar eigelijk nooit over en dan schrijf je een keer hoe rot je je eigelijk voelt en dan krijg je tussendoor zo reactie!!

dat is gewoon jammer!!
dan denk je een volgende keer wel na of je weer iets van je gevoel laat zien!!

maar voor de rest vind ik dat hier echt top meiden schrijven!!!!!

meid toch.... laat maar komen al die shit. Wij slepen je er wel doorheen hoor.

Hey Wilma,

Ik denk niet dat je het zo persoonlijk moet opnemen hoor. Het was mijn hubby die dat schreef en hij kan inderdaad  wel eens  ongenuanceerd uit de hoek komen. Maar het is beslist niet kwetsend bedoeld.

groetjes,
Karin

als je wilt moet je hier gewoon eens van je afschrijven hoor, mij helpt dat altijd heel goed....als je dat fijn vind gewoon doen!!! en zo niet, dan niet natuurlijk.

Liefs Monique

nu hier dus ook mannen schrijven mag je helemaal wel op je woorden letten denk ik want die denken toch altijd al dat vrouwen zeuren!!!!

en als ze dat zo vervelend vinden moetzen ze maar niet op een vrouwenforum schrijven, kunnen ze zich ook niet irriteren en ons niet beledigen!!!!

ja toch

nou nu hou ik erover op, weer genoeg gezeurt of niet mannen!!!!!!!!!!!!!!!!!1

groetjes Wilma

Toen ik die reactie las, dacht ik eigenlijk maar een ding.... Wil hij weer zo'n felle discussie uitlokken? Misschien handig om een beetje op te letten op je woorden?

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan