Waarom?

Echt waar, ik heb zo'n klote huisarts + assistente. Ben 12 weken geleden voor het laatst ongesteld geweest. Heb twee zangerschapstesten gedaan. Waren allebei negatief. Nu lees ik hier op het forum dat er mensen zijn waar ook de test negatief van was, maar die wel zwanger zijn. Ze weigeren gewoon een bloedtest te doen bij me, want de testen waren toch negatief! Ben ik nou achterlijk? Wat maakt zo'n bloedtest nou uit om even te doen. Al is het voor mijn zekerheid? Ik snap er niets meer van. Zekerheid boven alles toch. Ik wil er wel graag op tijd achter komen dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar op deze manier gaat dat niet lukken volgens mij.
 
hoi nien

Ik weet niet hoelang je al bezig bent maar je kunt toch gewoon een verwijsbrief vragen voor de gyn voor een check-up.
het is heel normaal om bv een keer per jaar naar de gyn te gaan en helemaal als je menstruatie uit blijft, om dat eens te bespreken.
wel voor jezelf opkomen hoor.

succes, Jeanette
 
Jeetje daar betaal je nu iedere maand zoveel voor. Het is toch niet normaal, je moet wel alles betalen maar als je ze ee keer nodig hebt zonder spoed (voor hun dan) dan kun je het bekijken. Ik zou idd. doen wat Jeanette zegt en hopelijk kan de gyn je verder helpen of gerust stellen.
succes!!!
 
Hoi Nien,
Wat een verhaal. Ik heb ook een enorme boer van een huisarts en ik heb besloten een andere te nemen. Moet je ook zeker doen en volgens mij is het zo dat je na drie maanden wel een onderzoek zou moeten krijgen, is best lang. Is dat na het stoppen met de pil of ben je nog wel ongesteld geweest?
Ik heb ben eens op reis gestopt met de pil (wilde toen niet zwanger worden) en toen kwam er ook niks opgang. Ben daarna gewoon weer aan de pil gegaan. Maar dat was een zware, Diana en daar kan het blijkbaar ook aan liggen. Ik ben toen eerst op een andere overgestapt en toen gestopt.
Nou ja heel verhaal, ik hoop dat je er wat aan hebt.
Succes en neem die huisarts te pakken. Gewoon bellen en zeggen dat je nu acuut een test wilt.
groetjes san
 
KAn je niet bij een waarnemend arts terecht?
Gelijk even uitleggen dat jou ha dwars ligt!!
belachelijk gewoon, ik wordt geloof ik een beetje boos.
Ik weet niet of je het kan eisen,maar ik zou dat zeker doen.

Succes en laat je het even weten???

liefs Chris (en leon)
 
Ik ben wel al een tijdje regelmatig ongesteld geweest. Vorig jaar oktober ben ik gestopt met de pil en vanaf januari was ik het regelmatig. Nu ga ik de 12e week al in dat het geleden is dat ik voor het laatst ongesteld was. Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik volgende week nog niet ongesteld ben, ik naar de HA ga en een doorverwijzing EIS naar de gyn. Maar maak me echt zorgen!
 
Terug
Bovenaan