waarom???

hallo meiden, ik ben al een tijdje niet meer geweest , omdat ik dacht dat het zo dan wat beter zou gaan, maar helaas nog steeds hetzelfde, niet zwanger en ook niet te genieten, ik wil zo graag vrolijk zijn maar kan het gewoon niet op brengen om te lachen ofzo,
ik weet dat jullie het allemaal veel moeilijker hebben als mij, in de zin van , jullie zitten in de MM en ik  niet, we hebben wel alle onderzoeken gehad maar er komt niks uit( gelukkig) maar   waarom ben ik dan nu nog niet zwanger!!!! ik ben in januari 2005 gestopt met de pil en nu nog niks, ja iedere maand rode duivels en neg testen!!! de gyn zegt zo , je kan zwanger raken, want ik heb 6 jaar geleden ook een zoontje gekregen, helaas dood geboren, en een jaar later   is mijn dochtertje geboren en die is nu ruim 4,5 jaar, maar ons tweede( derde) wondertje laat lang op zich wachten!! en iedereen heeft makkelijk lullen, je moet er niet zo mee bezig zijn maar ik kan dat niet hoor!!! iedere maand denk je toch , van ooh ik voel nog niks of jje voelt allerlei rare dingen, maar dan toch weer ong worden!!!
nu heb ik even genoeg gezeurt    , moest het gewoon effe kwijt!!!
meiden die op het wachtbamkje zitten heel veel succes, ik zal voor jullie duimen, en voor de andere meiden een dikke kus van mij,
tot snel weer,
xxx wendy

Hoi Depri,

Ik weet precies hoe je je voelt. ik ben op 1 januari 2002 bevallen van een dochter die nu 5 jaar is. ik raakte zwanger na 4 maanden te zijn gestopt met de pil. maar nu zijn wij sinds november 2003 bezig voor ons tweede kindje en bij ons ook nog steeds niks. nou is wel uit onderzoek gebleken dat het zaad van mijn man niet optimaal is dus we hebben wel 3 iui's gehad maar zijn in februari dit jaar ermee gestopt want het gaat je leven beheersen want je wilt zo graag. nu hopen wij ook dat er nu weer een wonder mag gebeuren dat we zo zwanger raken. heb jij nu ook dat iedereen om je heen zwanger raakt ik wel ik ken al 4 mensen waar ik mee omga die zwanger zijn 2 zijn van hun eerste en 2 van hun tweede en dan die dikke buiken maar ik probeer er geen probleem van te maken want ik werk sinds een jaar in een babyzaak en dan ben je er toch veel me bezig dan zie je al die kamertjes staan en die kinderwagens. misschien kunnen we een beetje steun aan elkaar hebben want er word ook tegen ons gerust gezegt dat we niet moeten zeiken want we hebben er toch een. ik wens je veel succes en hoop dat we gauw zwanger zijn.

gr. linda

Terug
Bovenaan