Waarom.........?

Hallo,
Nog een berichtje....maar nu ook wat leuks over Jarno.
De "waarom" vragen zijn begonnen......heel erg leuk.

Jarno heeft een knuffel van Lollifant. En die heeft een paar haartjes bovenop zijn hoofd. Dus Jarno vroeg waarom heeft hij haren? Dus ik zei voor de grap "omdat hij dat leuk vindt" en je raadt het al Jarno vroeg "waarom?"     Ja waarom vindt hij dat leuk, wist daar geen antwoord op, dus vroeg ik aan Jarno "waarom heb jij haren"
Dat wist hij niet. Dus ik zei "omdat dat zo hoort" Jarno: "oh"
Einde haren-discussie. Ben benieuwd wat de volgende zou zijn.

groetjes CHantal
 
Hoi Chantal

Onze dame is 3 1/2 en vraagt de hele dag waarom. Waarom gaat papa het zwembad uit? Ik, omdat papa even lekker in de zon wil zitten. Zij: waarom wil papa in de zon zitten? Ik: papa wil opdrogen en iets lezen. zij: waarom........?
ik: vraag het maar aan je vader. Ze loopt naar papa en vraag dan: waarom ben je het zwembad uit gegaan, waarom?
aaaaaahhhhhhhh....... ik word er gek van. De hele dag door waarom.
Ze heeft de buurman ook wanhopig gekregen met haar waarom.
Waarom ben je in de tuin bezig? Waarom doe je dat? Waarom ga je naar binnen?
Ik hoop zo dat dit snel over is.
Behalve de waarom zit ze ook in de wil ik niet, kan ik niet  en wat duurt het lang fase. Dit gaat een lange zomer worden

Lydia
 
Ik vind het juist wel grappig al dat gevraag. Onze zoon (wordt 3 in oktober) vraagt over iedere willekeurige voorbijganger "wie is dat?" "hoe heet ie?" "wat doet ie?". Soms vermoeiend, maar ook wel schattig. Soms zeg ik tegen hem: "en nu stoppen we even met praten, mama's oren worden moe". Houd ie heel netjes (2 minuten....) z'n mond.
Groetjes!
 
Terug
Bovenaan