Waarom??????????

A

Anoniem

Guest
Arggggg  ik snap het niet!!!?? Ik voelde me zooo lekker, zat weer goed in mijn vel en nu????? Ik heb weer van de kl*te dagen. Vreselijk! En ik heb toch alles!?? Waarom voel ik me dan zo super kl*te???
Bah, snap echt niks van mezelf,kan daar zo kwaad om worden! En als ik dan verhalen van mensen hoor waar echt iets is (overlijden, ziekte, scheiding etc) dan denk ik: waarom ben ik nou niet supergelukkig???? Ik heb alles!!!
Mijn meisje voelt zich na laaaange dagen (waarin ik trouwens wel nog vrolijk was!!) weer lekker en lacht weer, en nu voel ik me zo rot.
Hoe kan dat nou: het ene moment je SUPER happy voelen met alles en dan ineens zooooo down voelen?!?!?!
Pffff ga dadelijk eens KEIHARD de muziek aan zetten en heeeeel hard meeSCHREEUWEN volgens mij!!!!!!!

Sorrie voor mijn gezeur, moest het even kwijt

hey,

hier ook heel herkenbaar hoor!! ik heb ook zo mn dagen ertussen, dat ik me echt kl*te en leeg voel! terwijl ik alles heb wat ik me kan wensen volgens mij, 2 gezonde kinderen en lieve vriend, dus waarom voel je,je dan zo???? ik weet het niet, meestal als ik zo'n dag heb gehad ga ik er sávonds even alleen eruit, zodat ik even tot mezelf kan komen ( als het kan tuurlijk, vriendlief is ook niet altijd thuis) dat brengt voor mezelf altijd wel weer wat rust, ik had gisteren ook zo'n kl*te dag, dinand heeft zo goed als de hele dag gehuild, dat vreet zoveel energie,dat ik echt dagen van slag ben en me heel onzeker voel(doe ik alles wel goed en is mn kereltje wel happy) maar goed hier ook weer genoeg gezeurt, ik weet iig wel hoe je,je voelt!!

groetjes susanne

Ja hoor, hier precies hetzelfde!
Het is een tijdje goed gegaan, maar ook ik heb weet een ontzettende dip. En als ik nou precies kan vertellen wat er is, of wat ik mis...
Ik viel me ook erg schuldig als ik er dan aan denk dat ik alles heb wat mijn hartje begeerd; 2 schatten van meiden, een kei van een vriend en vader, een mooi huis en alles..
En toch voel ik me regelmatig zo alleen en onbegrepen.
(Zeker nu; Chloë is ook ziek en heeft vanacht gehuild van half 1 tot half 6. Toen viel ze eindelijk in slaap, maar 2 uurtjes later was haar zus al weer wakker; Ik ben kapot!)

Het blijft moeilijk, maar misschien helpt het als je weet dat je niet de enige bent.
Het kan trouwens ook nog een reactie zijn op Luna haar zieke dagen hé. Als moeder weet je dat je dan gewoon door moet gaan. En nu Luna weer wat beter is, kan het er bij jou uitkomen.
In ieder geval veel sterkte en kop op, er komen vast weer leukere dagen aan.
Sil

He dames,

Wat kan je je soms rot voelen he en inderdaad toch zielsgelukkig zijn met je gezinnetje en je leventje.

Ik denk toch dat hormonen nog een grote rol spelen,mischien makkelijk gezegt?

En zoals in jullie geval zieke kindjes dat geeft ook zorgen en slaaptekort!
en die leuke dagen komen zeker weer!

succes,groetjes ramona

Bedankt voor de lieve reacties....tja, ik ben niet de enge idd en het klinkt misschien raar maar dat is eigenlijk ook wel fijn om te horen (niet voor jullie natuurlijk, maar jullie begrijpen wat ik bedoel toch?!)
Ben vanmiddag even lekker met mijn mannetje en de kleineweggeweest, moest er echt even uit! Even op andere gedachten komen.
Toen werden we ook nog gebeld of we zin hadden om bij vrienden tew barbequen! Van de ene kant had ik daar geen behoefte aan maar aan de andere kant....alleen maar thuis zitten als je je zo voelt is ook niet slim. Dus we zijn gaan barbequen en ook dat heeft me goed gedaan.
Ik ben om 20.00 uur met mijn meisje naar huis gegaan, ze was echt kapot!
Lekker een fles gegeven en naar bed gebracht.
Het gaat dus nu wel weer, hoop dat ik dat gevoel kan vasthouden en dat ik me morgen ook lekker voel!

hey hoi,

Hoe is het met je??? Hier komen er donderwolken aan, zowel letterlijk als in mijn koppie.
Goed van je dat je toch bent gaan BBQen. Ondanks dat je hoofd er niet naar staat, is het dan toch wel weer leuk!
Gr Anita

Terug
Bovenaan