Waarom

Ik heb de hoop nu volledig opgegeven.
Wat is het leven een ellendig iets.
10 Jaar bezig om zwanger te raken, mijn vader gaat laatst naar de dokter toe omdat hij al tijden een plekje op zijn hoofd heeft, is een punctie van gedaan, hij gaat een paar weken later naar de dokter voor de uitslag, moest een groter stuk weggehaald worden want ze konden niet met zekerheid zeggen wat het precies is. Is het kwaadaardig is een vraagteken???
Ik heb circa 2 maanden geleden tijdens het douchen een klein bultje in mijn borst ontdekt, doet geen zeer. Afgelopen maandag foto's en een echo van gemaakt, kreeg ik afgelopen woensdag de uitslag van, konden ze niet met zekerheid zeggen of het goed of kwaad is, moet nu 5 juli naar het ziekenhuis toe voor een algehele controle en kans op een punctie. Lekkere week wordt dat.
4 Juli mijn vader de uitslag, 5 juli ik naar het ziekenhuis, en 7 juli mijn man jarig.
En tot overmaat van ramp woensdag eind van de dag hield de auto er ook nog eens mee op. Die doet het inmiddels weer maar wel 350 euro lichter.
Momenteel zit ik er helemaal doorheen.
Huilbuien, hoofdpijn, stress.
Waarom, waarom.
Ik weet wel dat ik de kans op een klein wondertje nu echt volledig heb afgeschreven.
Sorry voor mijn hele verhaal, maar ik moest even mijn hart luchten.
Dikke kus van een hele verdrietige pxdt44

Ach, wat verschrikkelijk. Meis, toch....
Zit met tranen in m'n ogen, geloof heel goed dat je er helemaal doorheen zit!! Wanneer houdt 't op??!!
Ik heb er geen woorden voor, maar voel ontzettend met je mee. En lucht je hart, daar zijn we voor!

Een hele dikke knuffel voor jou.....

Liefs Anna

Ach meid!! Lucht maar ff je hart, hoor!!

Ik kan heel goed begrijpen dat je er even heelmaal doorheen zit en dat je alles teveel wordt!
Je hebt het wel te verduren deze periode...

Misschien id het een idee dat jullie (na de uitslagen enzo) lekker een weekendje weg gaan. Lekker even weg van alle narigheid.

Een dikke knuffel en hou je taai!

Liefs Daisy

Het zit niet mee, met jullie....
Echt k*t....maar ik hoop van harte dat de uitslagen mee zullen vallen!!! En dat snel de zon voor jullie gaat schijnen....
Kop op...

Liefs Han

Dank je wel voor jullie lieve berichten.
Tot overmaat van ramp wordt ik ook nog eens 3 dagen te vroeg ongi.
Kan er ook nog wel bij.

Dikke kus allemaal

Hoi allemaal,

De uitslag van mijn vader was positief en die van mijn zelf ook.
Ik moet over 3 maanden terug komen voor een controle en over 6 maanden worden er weer foto's en een echo gemaakt.
Dus allemaal positieve berichten gelukkig.
Nogmaals allemaal bedankt voor jullie lieve berichten.

Dikke kus pxdt44

Terug
Bovenaan