Waarom?!

Helaas voor ons is ook de 2e IUI niet gelukt en het enige wat ik me afvraag is waarom?! We doen zo ons best voor alles, hebben al een kindje verloren én 2 mk gehad... We hebben toch zeker al genoeg pech gehad??? Voel me zwaar teleurgesteld in mijn lijf en daardoor ook super chaggi... Volgende ronde moeten we het zelf doen vanwege de feestdagen (nou, daar heb ik zin in... Die feestdagen)
Dit moest ik even kwijt, hopelijk brengt de kerst dan eens 'n x wél 'n mooi cadeautje voor ons mee...

Hoi mima2010,

Ik weet heel goed hoe frustrerend het is, wij zijn 10 jaar en bijna 7 maanden bezig, alle iui behandelingen gehad, maar nog steeds niets, en wat betreft die ellendige feestdagen die hoeven van mijn door omstandigheden al helemaal niet.
Ik hoop dat je in het nieuwe jaar een wondertje in je armen mag houden, en dat ik dat ook mag zeggen.
Nou meid hoe moeilijk het ook is probeer je eigen goed te houden, doe ik ook ook al valt het echt niet mee, en geniet lekker van elkaar want aan anderen heb je weinig hoor meid, ze denken je te begrijpen maar geen één die je begrijpt als jij en je man die zijn de enige die dit begrijpen.

Dikke knuffel pxdt44

Erg herkenbaar ook van deze kant!
Je doet alles zoals het hoort, alles klopt alles ziet er goed uit en toch geen bevruchting geen baby..
Erg frustrerend..
Ook wij hebben pauze tot volgend jaar doordat het ziekenhuis even een periode gesloten is, naja de afdeling fertiliteit dan.
Ook wel lekker zit er niet op te wachten met kerst te spuiten. Kan ik dan even lekker zuipen en uit de band springen..
Maar ook hier is kerst door omstandigheden altijd moeilijk..

Sterkte!!!

Dank jullie wel dames, was even lekker om m'n hart te luchten en dan ook nog steun van jullie te krijgen...
@pxdt44: phoe 10 jaar al, ik weet niet of ik dat zou trekken... Knap van je, respect!
@PrinsesL: ik zuip met je mee, proost op het nieuwe jaar met weer nieuwe kansen!

Hey meiden!

Zullen we kerst gewoon een jaar overslaan met z'n allen? Lekker met z'n allen Nederland ontvluchten en naar de zon?? Zo te lezen zit niemand echt op een kerst te wachten...

X

Goed idee, welke zon? Turks, Spaans, Grieks? Mijn man en ik heb iig afgesproken 1e kerstdag echt met z'n 2tjes te zijn, dus 'n dagje Barcelona zit er wel in haha!

Terug
Bovenaan