Waarom.........

A

Anoniem

Guest
Waarom krijgen alle mensen om je heen kinderen en moeten wij nu toch al even wachten......... Nu is mijn nichtje weer zwanger bah bah bah. Kan wel janken vind het zo oneerlijk!

Ik weet dat ik geduld moet hebben en dat we echt nog niet zolang bezig zijn en andere er veel langer op moeten wachten maar het is zo frustrerend..........

Oke genoeg geklaagd..... Ga mezelf weer bij elkaar rapen en vol goede moed mijn hopelijk vruchtbare dagen tegemoet. Zoals mijn moeder altijd zei (ze is helaas veel te jong overleden) bij volle maan worden er kindjes gemaakt en als ik naar buiten kijk zie ik een geweldige mooie volle maan dus kom maar op met die kindjes voor ons allemaal!

Fijn weekend dames

Hey meis

Balen he het lijkt ook wel als je er zelf mee bezig of opeens de hele wereld kinderen krijgt en erover gepraat word en je overal gelukkig ouders met kids ziet.. heel frustrerend.
Wij zitten ook pas (voor ons AL) in ronde 5.. we willen het allemaal graag en het is gewoon heel irritant dat we niet allemaal binnen 1 a 2 maanden zwanger zijn!
Wat erg dat je moeder dit niet meer mee mag maken:( Hopenlijk kijkt ze van bovenaf mee hoe een goede gelukkige moeder jij straks bent! Want het gaat ons allemaal lukken, hoe lang het ook duurd of welke weg we ook bewandelen we gaan ervoor!

Good Luck

Liefs

Hai meid,

Wat gruwelijk irritant he? Ik wordt er soms ook niet goed van maar ja.....wat doe je eraan? Even flink balen en dan toch weer proberen met goed moed verder te gaan en echt....dat is soms heel moeilijk! Maar blijf geloven in jullie eigen wondertje! Ook al lijkt het soms een eeuwigheid te duren! Dat wonder gaat komen!!!

Nou....volle maan?? Gaan met die banaan! :)

Sterkte en kom op! Liefs Lynn.

erg is dat he...
Ik stond even gezellig bij mijn opa en oma in de straat (kerstverlichting is aangegaan en hadden leuk standje met warme choco, snert, warme worst). Ik heb zelf daa rook gewoond en nu hoorde ik van oud buurmeisje dat haar broertje & vriendin kindje krijgen en haar stiefzusje en vriend ook.
Was wel even slikken maar goed, onze tijd komt nog...

liefs

Ook ik wordt weer overspoeld door zwangeren... Kon er deze week ook nog wel bij...

Het blijft moeilijk, maar probeer jezelf dan op leuk dingen te focussen. Bij mij helpt dat wel redelijk. Even treuren en dan weer vrolijk.

Sterkte!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan