waarscheinlijk zwanger!!!

Hallo allemaal..

Zal me even voorstellen.. ik ben Mariska, ik ben 23 jaar en heb een dochter van 1.5 jaar!! Mijn vriend en ik probeerden zwanger te worden en vrijdag kreeg ik mijn menstruatie maar die zette niet door dus net toch een test gedaan en de test gaf aan dat we ZWANGER zijn!!! Jippieee!!! Ik moest het even kwijt en dacht aan de gezelligheid bij de mamaclub toen ik zwanger was van mijn dochter dus dacht laat ik het hier even delen..(het is nog zo pril dat we het nog even voor ons willen houden voor familie en vrienden) morgen ga ik nog een test doen om te kijken of het echt zoo iss!!! Can't wait!! als het zo is ben ik 25 dec uitgerekend:) helemaal leuk!! superdrukke gezellige maand voor ons:):)

Groetjes Mariska.

Hey Mariska,

Wat spannend zeg! Maar zwanger= zwanger hoor! :)
Morgen gewoon weer testen (voor alle zekerheid) en dan lekker genieten!

Welkom bij de December mama's (de leukste club ;-) ) en alvast gefeliciteerd meis!

Liefs Lynn.

Hé, wat leuk joh, van harte gefeliciteerd! En super, 25 december!
Ik ben rond 16 december uitgerekend, maar roep tegen de mensen die het weten ' we gaan voor een kerstkindje'! Dan kan het hopelijk alleen maar meevallen! (in beide families is niemand ook maar in de buurt van op tijd bevallen gekomen :) )

Welkom bij de club en geniet van je zwangerschap!

Van harte met je zwangerschap en welkom bij de decembermama's! Logisch dat t nog even heel onwerkelijk is maar als je steeds positief test dan ga je het vanzelf geloven!

Terug
Bovenaan