waarschijnijk niet zwanger!

A

Anoniem

Guest
Ik ben waarschijnlijk toch niet zwanger! Ik verlies nu al 4 dagen steeds wat bruinig bloed (sorry) en ik denk niet dat dit innesteling is. Gewoon een zeer korte cyclus! Nou ja, het is de 1e ronde dus we gaan gewoon vrolijk verder haha!

hoi,

was je wel overtijd dan?? nou mocht het wel ongi zijn, dan heb je dat in iedergeval gehad en kun je straks de volgende ronde in!!!

liefs mij

Oooooooooo balen zeg!

Nou gewoon op naar de volgende ronde!
Ik ben me ook alweer aan het voorbereiden.. op naar ronde 2, jij dus ook NOD op 23 dec? Grappig! Ik ook.. heeeeeel veeeeeeel succes.

Maar ik hoop natuurlijk dat je nu zwanger bent, heeft de bloeding nog doorgezet? Of is het gestopt.

Liefs mammma

@ noeltje.. ik ben niet overtijd, maar heb de afgelopen dagen wel bloed verloren en ik denk dat het teveel was voor innestelingsbloed en gewoon een zeer lichte menstruatie.

@ mammma...grappig allebei op de 23e! misschien een leuk kerstcadeautje!! Ik ga er maar vanuit dat het een menstruatie was want ik in totaal 4 dagen licht gebloed. Mocht ik 5 december nog niet echt ongi zijn en nog steeds misselijk dan doe ik een test. Jij ook heeel veeel succes! Goed van je dat je doorgaat en je niks aantrekt van de buitenwereld!!

Liefs Ciomama

Terug
Bovenaan