waarschijnlijk een juni mama....

hoi dames!
Ik ben daisy en vandaag 36 wk zwanger. Ik heb alle tijd bij de julimama's gezeten,maar grote kans dat ze de kleine eerder gaan halen, de beeb ligt in onvolkomen stuit met de billen al ingedaald en waarschijnlijk niet te draaien.. Morgen naar de gyn en dan hopen we meer te weten te komen. Zoals het er nu naar uitziet krijg k een geplande keizersnede..
Het was even aan het idee wennen, maar alles voor de gezondheid van de kleine!!
Dus waarschijnlijk word k een juni mama!ik blijf wel lekker plakken in het juli clubje, en jullie in de gaten houden doe k ook al de hele tijd, aangezien mijn uitgerekende datum 1 juli is en dus als ie eerder zou komen...
Nou dames succes met de laatste loodjes!

Liefs daisy

He Daisy,
als je opziet tegen een keizersnede zou je nog eens een afspraak kunnen maken met een ostheopaat. Die kunnen vaak nog wonderen verrichten. Zeker aan te raden. Succes

Hoi 2 boyz,
Dank je voor je reactie, ik zie eigenlijk niet meer op tegen de keizersnede, de vk geeft 1%kans dat ie nog draait, dus tja, k heb me er eigenlijk al bij neergelegd, ik wacht morgen de gyn maar af. Ik heb ook van Moxa therapie gehoord, en naar geinformeerd maar die doen het tot de 36 weken en die ben ik gepasseerd (ik kon uiteraard niet meer zo snel terecht)
Toch bedankt voor de tip!

Ik ben 3 juli uitgerekend maar ivm veel bekkenpijn en daardoor af en toe slapeloze nachten. Daardoor vond mijn VK het niet nodig om langer dan 40 weken te lopen.

Heb nu over 2 weken een afspraak (ben dan bijna 38 weken) en afhankelijk van hoe de kleine is ingedaald word ik mogelijk al gestript. Mocht het niet zo zijn dan maar wachten tot de afspraak van 3 juli en word dan ingeleid.
Maar kans is dus aanwezig dat ik een juni mama word :)
Over 2 tot 4 weken heb ook ik mijn eerste kleine ukkie in mijn armen. kijk er al erg naar uit.

Terug
Bovenaan