Waarschijnlijk een meisje

vandaag weer een echo gehad(ben nu bijna 17 weken)ons kleintje lag met de navelstreng tussen de benen.maar aangezien onze verloskundige aan de zijkant en onderkant geen balzakje zag hangen/zitten gaf hij ons 80%mee dat het een meisje zou zijn.nou is onze verloskundige al 36 jaar in het vak dus wel ervaren.hebben de mamas onder ons dit ook wel eens meegemaakt zo.en klopte het toen??of was toen echt niet duidelijk,hoor namelijk wel eens meer dat de navelstreng tussen de beentjes lig.
liefs jootje

Hihihi, zo houden ze het wel spannend voor je....
Nee, ik heb het jammer genoeg nog niet meegemaakt. En ik heb pas 3 november mijn volgende echo weer, de 20-weken-echo....
Ik barst ook van nieuwsgierigheid naar het geslacht van Ukkie...
Ik denk dat je toch nog even moet afwachten tot de volgende echo....
Geduld is een schone zaak..... Ahum. hahaha
Liefs Frederique

O die duurt bij mij nog helemaal lang!pas 21 nov dan zit ik ook al in mn 21ste week.durf in ieder geval nog geen rose te kopen.blijft gewoon nog even spannend,maar 80%is toch best veel!!we zullen het zien.allebei is evenveel welkom natuurlijk.
liefs jootje

als ze al zolang in het vak zit, mag je toch wel bijna aannemen dat ze goed zit. Maar ja de spanning blijft bestaan dus! haha.
Wij gaan ook 3 november voor de echo. Maar ben al blij als het dinsdag is en ik het hartje weer kan horen. Ik wil gewoon even horen of het allemaal nog werkt daarbinnen ;) Als dat allemaal goed zit dinsdag, dan overleef ik de laatste 1,5week naar de echo ook nog wel :D

Hoi, wij hadden bij de 12 weken echo gehoord dat het voor 70% een jongen ging worden. dus wij voor de 3d echo bij 17 weken, maar de benen bleven bij elkaar en ook de navelstreng tussen de benen. Bij mij konden ze ook wel iets zeggen, maar geen percentage. Hoop bij de 20 weken echo meer duidelijkheid te krijgen. 80% is veel, maar 20% kan wat anders zeggen.
Misschien moet je nog voor een 3d echo gaan over een paar weken.

Succes yvonne

he wij ook waarschijnlijk een meisje, was de 20weken echo dus daar gaan we dan maar vanuit, we hebben al een prachtige dochter en zijn helemaal blij

groetjes sabine

Terug
Bovenaan