waarschijnlijk een miskraam

hallo,

Ik was maandje geleden ongeveer al 4-5 weken misselijk en moe.
OP een avond toen ik in bed lag kreeg ik onwijze buikpijn wat ik nog nooit zo erg heb gehad.
En daarna ben ik (denk ik) ongesteld geworden en me misselijk wat ik al die weken had was de volgende dag ook weg.
Kan het zijn dat ik zwanger was en miskraam heb gehad?
En als dat zo is kan ik dat nu nog zien als ik naar dokter of zoiets ga?

gr diana

Hoi,
Wat vervelend voor je. Heb je ook positieve testen gehad om een zwangerschap te bevestigen? Als dit het geval was zouvik contact opnemen met een verloskundige om te kijken of je weer schoon bent...

Groetjes

Hoi,
Het kan zijn dat je zwanger bent geweest. Miskramen komen vaak voor zeker heel vroeg in de zwangerschap. Soms weet je dan niet of je zwanger geweest bent of niet. Dat is misschien soms ook maar beter ook.
Ik heb zelfs onlangs ook een miskraam gehad - in een wat later stadium. De verloskundige en het ziekenhuis vertelde toen dat er geen echo naderhand hoeft te zijn. Over het algemeen maakt je lichaam zichzelf goed schoon. Alleen als je veel bloedverlies houdt of koorts krijgt zou ik meteen naar huisarts bellen. Dat was het advies wat ik kreeg. Veel bloedverlies betekend dat er in je baarmoeder een wond kan zitten. Koorts kan duiden op infectie.
In beide gevallen moet er actie ondernomen worden. Voel je je goed en is bloedverlies niet meer dan normale menstruatie - zou ik me geen zorgen maken.
Voel je twijfel bij jezelf kan je altijd verloskundige of arts voor advies vragen.

hoi,

ik heb vd week de verloskunde gebeld en gevraagd en alles verteld van misselijk enzo en de hevige pijn en wat leek ongesteld erna, en zei zij dat het een miskraam is geweest alleen dan in heel vroeg stadium.
Want toen ik bloed verloor was ik ook niet misselijk meer.
EN heb nu al aantal dagen beetje rare buik en weer veel misselijk is nu me menstruatie weer afwachten.

Terug
Bovenaan