waarschijnlijk een paaseitje ;)

Hallo lieve meiden,

Deze week op maandag voor een FM geweest.
Rechts: veel die aandringen, maar niets wat groot was.
Links: 7 bij 11 mm.

Gisteren weer geweest voor een FM.
Rechts: niets te zien
Links: 12 bij 17 mm

Zondagochtend moet ik weer. Evt. mag ik Pregnyl meenemen, maar de gyn verwacht dan alsnog dat de pregnyl 's avonds pas gezet gaat worden. Qua onze agenda, zou het makkelijker zijn op zondagochtend. Dus dat ga ik dan maar eens overleggen. Het eitje hoeft maar 3 mm te groeien! :) Gaat vast lukken in 3 dagen. Hoefde ook niet meer klikjes te spuiten. Ik ben benieuwd.

Hoe staat het er bij jullie voor?

Voor iedereen alvast goede paasdagen toegewenst!

liefs,

Nou hier geen paasei, net weer ongi, ronde 26.
Verder doen we even niks, Ik kan op dit moment wegens burnout geen behandelingen of kijkoperatie aan. En mijn man had koorts en moet in mei een nieuwe opzwemtest doen. Als we daar tegen die tijd aan toe zijn dan.
Voelt wel een beetje hopeloos/nutteloos allemaal op dit moment, maar ja ik moet eerst beter worden.

Hopelijk is dit het winnend paasei voor jou.
Wenser

Hey,
Vanmorgen 18 bij 19mm.dus de spuit kon.had hem al bij me.gyn zei dat het direct kon,aangezien ik geen inseminatie hoef.spuit gezet,daarna door naar mijn schoonouders.nu in de autn terug.en vast dit schrijven,rijden duurt 2,5uur.daarna nog maar even klussen en morgen weer werken.
Nod heb ik in mijn agenda van me mobiel gezet.:)
Me schoonmoeder legde een worstje op de bakplaat.gaf ze de opmerking 'dit doet me ergens aan denken.' ik vraag waaraan. Krijg ik hett verwijt 'jij hebt het nog nooit gezien,maar zo'n klein dingetje bij een jongetje.' ik direct 'heb ik wel ggezien.' mijn man ' heleen ziet dat in haar werk hoor.' en ik vul aan,dat ik ook de oppas in de kerk heb gedaan van 0 toot 4jaar. Zodat ze echt direct haar vraag moet stellen. Maar toen bleef het stil. Voor de rest heeft ze het er niet eens over gehad.:) daar ben ik wel erg blij mee.ze weten namelijk nog van niets.niet van dde wens,en niiet van het ziiekenhuis.mijn ouders ook niett.alleen mijn getuige.

@wenser,wat vervelend allemaal.dat is op de bank met een paaseierenassortie;-) sterkte met alles.

@daisy,hoe gaat het met jou?week 28 toch?wat gaat deze tijd toch snel!lijkt sneller dan al die rondes te gaan...
Geniet ervan.

liefs, heleen

Hey,

Ik had vanmorgen mijn punctie (auw :() Het is duidelijk pasen want had 19 eicellen. Omdat ik een dealivf doe krijg ik hiervan zelf 7 en twee anderen krijgen er 6. Morgen word ik gebeld over hoeveel er bevrucht zijn. Helaas kan ik niet meteen een terugplaatsing doen ivm kans op overstimulatie. Dus nu afwachten tot ik weer een menstruatie heb gehad. Ik hoop dat we straks een paar embryo's hebben. En dat ik snel een terugplaatsing kan krijgen. Toch weer jammer dat wachten. Iedereen heel erg veel succes hier.

Liefs Kim

Hey!

Ja, 28 weken alweer. En inderdaad, in tegenstelling tot de rondes lijken deze weken voorbij te vliegen! Nog 4 weken en dan begint mijn verlof al! Het genieten is al een tijd in volle gang. 2 weken terug nog mogen spieken tijdens een 3D/4D echo. N weer wachten tot week 35.

Wat fijn dat jij de spuit hebt mogen zetten! Nu maar duimen dat het juiste (paas)ei erbij zit!

Liefs Daisy

PS veel plezier vanavond! :)

Hoi Heleen, veel succes!!! Hopelijk is dit jullie geluksronde! Wilde trouwens eens vragen, weet jij hoe ze de grootte van zo'n eicel berekenen? 12 bij 17 mm, is dat dan 17mm (het grootste getal) of rekenen ze een gemiddelde dus 14,5mm?

Hoi Heleen,

Hopelijk is het paasei goed gelegd ;-)
Als die maar niet tegoed verstopt was.

Hier aan de nieuwe planning voor ICSI 2 bezig probeer me overal wat minder op te focussen.

Succes ben benieuwd.
Thumps up..

XXX
Snip

Terug
Bovenaan