waarschijnlijk een vleesboom wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nu 12 weken zwanger en heb al een paar keer (oud, bruinig) bloed verloren. Gister was dat dus opeens een stuk meer. Ik kreeg een echo en alles was gelukkig goed met de kleine! De vk zag alleen iets wat sterk op een vleesboom lijkt en daar maak ik me dus zorgen om. Ik moet naar het ziekenhuis om het na te laten kijken, maar ik wil graag weten wie hier nog meer ervaring mee heeft of iemand kent die dit ook heeft/had. Het zit bij mij buiten onder de baarmoeder en het kindje heeft er dus geen last van. Ik kan er wel last van krijgen als alles straks zwaarder wordt en in de verdrukking komt. Waarschijnlijk is dat nu al een beetje t geval, vandaar dus de bloedingen. Ik hoop op reacties! Alvast bedankt!

Groetjes

Hoi hoi,

Mijn vriendin heeft het ook gehad toen zij zwanger was van haar eerste kindje.
Ze moest daarvoor wat vaker een echo laten maken dan bij een 'standaard' zwangerschap.
Uiteindelijk is het helemaal goedgekomen en heeft ze er verder geen last van gehad. Haar zoontje is nu alweer 3 jaar en de tweede is op komst. Ook nu heeft ze er geen last van.
Het is ook erg afhankelijk van hoe groot de vleesboom is. Ik zou zeggen: laat je goed voorlichten en laat het verder op je afkomen. Je kunt er verder niets aan doen door ander te eten of zo dus blijf rustig en go with the flow....

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Terug
Bovenaan