Waarschijnlijk geen augustu-mama

Zoals het er nu uitziet, word ik geen augustus-mama.
Er was nog even hoop dat ik uit het ziekenhuis zou mogen, maar dat is nu van tafel.
Mijn bloeddruk is netjes, zelfs een beetje aan de lage kant nu. Dus dat is goed. Ook de doorbloeding van de navelstreng is goed.
Maar in de ctg zijn te vaak dipjes in de hartslag van de kleine te zien en het eiwit in mijn urine wil maar niet dalen.

Ze proberen het zo lang mogelijk te rekken, maar de verloskundige en gynaecoloog zijn het over eens dat ik de zwangerschap niet zal gaan voldragen. Het liefst laten ze de kleine zo lang mogelijk zitten, maar langer dan week 37 zal het wasrschijnlijk niet gaan worden. Dus dat wordt dan waarschijnlijk juli dat de kleine komt.

Jammer dat het eiwit niet wil dalen. gelukkig houden ze het goed in de gaten

Ook fijn om te horen dat je bloeddruk netjes is en de doorbloeding van de navelstreng, concentreer je op die positieve dingen en alles komt goed!
ik hoop dat in de tussentijd alles toch nog goedkomt zodat de baby wat langer kan blijven zitten.

Liefst,

Lahijan

Ik ben nu 34 weken en 2 dagen. Vandaag had de hartslag van de kleine een behoorlijke dip tijdens de ctg. Zelfs de verloskundige werd er even nerveus van. Uit urine onderzoek bleek dat het eiwit zelfs weer aan het stijgen is in plaats van dalen.
De verloskundige is in overleg gegaan met de gynaecoloog, omdat ze niet te lang willen wachten met inleiden met deze ontwikkelingen.
Later vanmiddag zijn ze nog terug gekomen en hebben verteld dat ze besloten hebben morgenvroeg te willen gaan inleiden! Dus als het allemaal soepeltjes verloopt heb ik morgen mijn kleine mannetje in mijn armen! Hij moet nog wel in de couveuse natuurlijk. Maar morgen is de grote dag...

Terug
Bovenaan