waarschijnlijk geen goede zwangerschap

hoi meiden,

Omdat ik de buik en rug pijn niet vertrouwde ben ik vandaag naar het ziekenhuis geweest.
Ik moest bloed prikken en mijn hcg is 476.
Op de echo is niks te zien....

Dit kan 3 dingen betekenen:

1:ik ben minder ver dan ik denk.(helaas acht ze dit zeer klein)
2:mijn lichaam is het al aan het afbreken en krijg ik een spontane miskraam..
3:Ik heb een bbz zwangerschap..

Nu moet ik maandag weer terug komen om bloed te prikken en een echo te maken.Ik ben dan 6.2dagen.
Tenzij ik meer pijn krijg dan moet ik meteen terug komen....

ohoh,word hier echt gek van dit zal al mijn 3de miskraam betekenen....

Iemand ervaring met dit verhaal en of hcg waarde?!
Liefs Butterfly
 
he meis, ik had ook last van me buik en rug, en konden ook niks vinden in me baarmoeder, me hcg was ook lag en ze zeiden dat ik dan nog maar 4 weken wad dus had ik met 3 weken getest, nog een keer terug toen zagen we het vruchtzakje maar meer ook niet.

ook al is het moeilijk blijf positief, maar toch ook een beetje in je achterhoofd kan houden dat het mis is, dat je niet een grote klap krijgt.

de laatste tijd komt het vaak voor dat ze echo maken en nog niks zien. zolang je nog geen bloedverliest is e rnog hoop,

heel veel sterkte ermee en laat ons weten

liefs
 
Oh bah wat een rot bericht!!! Nou ik hoop echt dat het gewoon optie 1 is en je straks lekker kan gaan genieten.
Ik kan je verder niet helpen met advies ofzo, heb het niet meegemaakt. Maar denk aan je en duim mee!!!
Liefs
 
Ik had precies dezelfde klachten. Huisarts zei dat ik al ongeveer 8 weken zwanger moest zijn, maar had ongelooflijk veel pijn in mn rug en schouders. Gelijk door naar het ziekenhuis. HELEMAAL NIETS TE BEKENNEN! Ze vertelden ons dat het BBZ kon zijn, want had ook nog eens vocht in mijn eierstok. Ze besloten 3 x, om de 3 dagen mij bloed te prikken en mijn hcg waarde te meten. Heel laag, maar hy steeg heel langzaam. Was nog maar 4 weken zwanger ipv 8! Heel pril dus.

We bleven wel erg onzeker natuurlijk. Wachten wachten wachten wachten .. dat maakt je zo onzeker!

Na 4 weekjes, dus week 8, mooi kloppend hartje ..

Niet stressen! Afleiding zoeken en geduld hebben, makkelijk gezegt als gedaan natuurlijk .. maar als je idd geen bloeding hebt zal het vast goed komen!

Heel veel sterkte, en hou ons op de hoogte. Liefs.


* Esje23, 30 weekjes zwanger.
 
Terug
Bovenaan