waarschijnlijk geen klachten van hormonen gehad maar is er wat anders aan de hand

Nou meisjes hier weer even een  berichtje van mijn kant.

Gisteren bij de Gynaecoloog geweest voor een echo (had toen nergens last van natuurlijk) alles zag er goed uit. En ze dacht toch echt niet dat het allemaal van de hormonen kon komen, en verontschuldigde zich voor haar collega's die dat dus wel beaamd hebben en mij hebben laten lopen met die klachten.

Zij dacht dus dat het eerder galsteenaanvallen zijn geweest, misschien versterkt door de hormonen.

Nu vanochtend naar het inloopspreekuur van de huisarts, nou ...........die dacht daar dus ook aan gezien mijn klachten.
Dus met spoed bloedgeprikt en medicijnen gekregen (die ik overigens pas mag slikken als ik zeker weet dat ik NIET zwanger ben)
Hoor vanmiddag de uitslag nog dus het is spannend allemaal!

Nu ga ik dus dinsdag op vakantie (2 wkn Turkije, maar ja dat is dus maar afwachten allemaal, als ik me zo blijf voelen.........dan weet ik het niet hoor, en ik wil daar ook niet in een ziekenhuis terecht komen, maar ik wil wel heel heel graag op vakantie.................zucht waarom hebben wij ook altijd wat........)

Heeee Cynt,

Wat balen dat je je zooo slecht voelt, en dat het door een galaanval komt en dat dat nog extra versterkt is door de hormonen!! Jeetje hoop dat je je snel wat beter voelt, en dat je alsnog met vakantie gaat met je mannetje. Beterschap... stuur die boze galaanvallen maar lekker de deur uit ok..

lfs mickey

als het niet de hormonen zijn dan is het de gal wel weer. Tjonge jonge, vervelend zeg!!
Zal duimen dat jullie lekker op vakantie kunnen gaan en ff kunnen genieten en tot rust komen!!!!   Lekker saampjes, lekker zonnen, lekker eten kortom vakantie vieren!!!!

Hoop dat je snel opknapt!

Dikke veel geluks knuffel Sjanneke

Hallo hier ben ik weer even!

Bedankt Mick en Sjanneke voor jullie lieve berichtjes, doet erg veel goed.

Nou ik ben gebeld door de huisarts vanmiddag, de uitslag van mijn bloed liet inderdaad zien dat ik galsteen aanvallen heb. Ook zag hij prikkels van mijn lever terug in het bloed. Dat was niet goed.

Ik moet maandag al voor een echo (dan dus wel eens op een andere plaats, haha) in het ziekenhuis komen.
Daarna een gesprek met de maag/ darm arts.

Ik schrok mij natuurlijk helemaal wild, en het wel even een traantje weggepinkt. Waarom hebben wij dit nu weer, en al helemaal op dit ellendige tijdstip.

De echo zal denk ik   uitwijzen of ik op vakantie kan gaan en of ik geopereerd zal moeten worden of iets dergelijks.
Ik heb de reisorganisatie al gebeld, maar die zeiden dat ik zolang er niets zeker was en ik geen doktersverklaring had nog niet hoefde te annuleren, kon maandag ook nog wel. Wacht het maar even af zeiden ze! (toch aardig van ze)

Maar ik wil helemaal niet annuleren, ik wil op vakantie......................
maar wel graag op een manier dat ik nog wel een beetje plezier heb daar, en ik wil daar ook niet in een of ander ziekenhuis terecht komen. Sommige van jullie weten nog wel dat ik daar 2 jaar geleden ook heb moeten overvliegen omdat mijn Paps met een longembolie in Turkije in het ziekenhuis lag. Nou toen heb ik van dichtbij gezien dat ik daar absoluut NIET   wil komen te liggen

Dillema dus!

Jullie horen wel zodra er iets bekend is!

zucht...................

Hoi Cynthia,
over galstenen en galsteenaanvallen kan ik je alles vertellen. September 2003 ben ik onder het mes gegaan om mijn galblaas eruit te halen! Dus als je vragen hebt.....
groetjes Sherene en sterkte

Hoi cynthia

tjong jonge wat een toestand weer echo's weer artsen om gek van te worden of je ze op deze manier nog niet genoeg te zien krijg. Ik hoop voor je dat je gewoon op vakantie kan gaan om lekker bij te komen. Maar kan ook begrijpen dat je dat ziekenhuis daar niet zo zitten
Ik hoop dat je ondanks alle toestand ons binnen kort goed nieuws te melden heb...

liefs rozemarijn

Terug
Bovenaan