(Waarschijnlijk) geen november moeder meer

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Hier even een minder leuk onderwerp.
Dit weekend heb ik waarschijnlijk een miskraam gehad. Veel bloedverlies en steeds erger wordende buikpijn. Totdat ik vanacht wakker werd van de buikkramp.
We hebben al contact gehad met de vk (die ik eigenlijk a.s. maandag zou bellen voor de eerste afspraak) en volgens haar zag het er niet goed uit. Maar om echt zeker te zijn moet ik deze week langskomen voor een echo.
Ik ben (was) 6 weken zwanger.

Ik ben er echt kapot van ondanks dat het nog maar zo kort is (was).
Ik hoop jullie snel te kunnen informeren als het toch vals alarm blijkt te zijn geweest, maar als het toch een miskraam blijkt te zijn geweest (wat ik toch wel denk) beginnen we gewoon weer opnieuw.

Veel succes met jullie zwangerschappen!

wat erg voor je winnie...
hoewel er altijd een klein kansje is dat je toch nog zwanger bent, klnkt het inderdaad niet goed (sorry)...ik hoop dat het allemaal meevalt (ik duim voor je). mocht het toch mis zijn, dan hoop ik dat 't snel weer lukt om zwanger te worden.

veel sterkte!

Hoi winnie77,

Wat ontzettend naar dit!
Ik ken je verder niet, maar het doet me echt wat!
Kop op!!

Liefs Linda

Jeetje wat een rot nieuws. Ken je ook niet, maar ik wens je heel veel sterkte.
Sil

Hoi meissie!
Het klinkt idd niet goed, maar je kan altijd blijven hopen hé.. Ik was 12 weken zwanger toen ik precies hetzelfde had als jij, hele dag al buikkrampen (ik dacht dat dat was omdat ik moeilijk naar het toilet kon), maar toen 's avonds het bloedverlies begon (erg heftig!) dacht ik ook van Nou dat was het dan.. Dus via de VK naar de spoedafdeling gyn. in het ziekenhuis, en daar bleek dat alles goed was met de kleine!! Bleek achteraf toen ik op controle moest bij de gyn voor dit voorval, dat ik zwanger was geweest van een tweeling en dat er op dat moment 1 verloren ging zeg maar..
Misschien (toch) een klein beetje hoop!
Ik zal voor je duimen!!!
Liefs, Anne-Marie

Terug
Bovenaan