A
Anoniem
Guest
zucht het is best moeilijk om die berrichten te lezen, jullie vertellen mij dat ik naar de dokter moet gaan omdat mijn ov testen geen lh piek meten. helaas zegt die dat ik naar een half jaar pas terug kan koomen om vervolgens tips te geven (of je zelf niet dan al weet hoe het moet) en dan naar weer een half jaar terug te komen kortom pas over 1,5 jaar gaan ze wat doen.
en dat gevoel is niet echt prettig te noemen, zeker niet als in je vriendekring er 4!!!!!!!!!!!! zwanger zijn ongepland, en terwijl jij nu nog steets bezig bent gaan hun zo bevallen snik.
ach ja ik heb dus een hele maand die ov testen gedaan en weer flink wat geld weggepiest maar tja geen van alle meten een piek wel iets meer verkleuring maar niet donkerder dan het hoort te zijn en naar 80 x de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben heb ik weer zo een gevoel van het is mij niet gegund.
sorry voor het negatieve gespui maar soms is het gewoon te veel.
liefs mariska
en dat gevoel is niet echt prettig te noemen, zeker niet als in je vriendekring er 4!!!!!!!!!!!! zwanger zijn ongepland, en terwijl jij nu nog steets bezig bent gaan hun zo bevallen snik.
ach ja ik heb dus een hele maand die ov testen gedaan en weer flink wat geld weggepiest maar tja geen van alle meten een piek wel iets meer verkleuring maar niet donkerder dan het hoort te zijn en naar 80 x de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben heb ik weer zo een gevoel van het is mij niet gegund.
sorry voor het negatieve gespui maar soms is het gewoon te veel.
liefs mariska