waarschijnlijk geen oveluati

A

Anoniem

Guest
zucht het is best moeilijk om die berrichten te lezen, jullie vertellen mij dat ik naar de dokter moet gaan omdat mijn ov testen geen lh piek meten. helaas zegt die dat ik naar een half jaar pas terug kan koomen om vervolgens tips te geven (of je zelf niet dan al weet hoe het moet) en dan naar weer een half jaar terug te komen kortom pas over 1,5 jaar gaan ze wat doen.

en dat gevoel is niet echt prettig te noemen, zeker niet als in je vriendekring er 4!!!!!!!!!!!! zwanger zijn ongepland, en terwijl jij nu nog steets bezig bent gaan hun zo bevallen snik.

ach ja ik heb dus een hele maand die ov testen gedaan en weer flink wat geld weggepiest maar tja geen van alle meten een piek wel iets meer verkleuring maar niet donkerder dan het hoort te zijn en naar 80 x de gebruiksaanwijzing gelezen te hebben heb ik weer zo een gevoel van het is mij niet gegund.

sorry voor het negatieve gespui maar soms is het gewoon te veel.

liefs mariska

he dat mag toch je moet af en toe je frustratie even kwijt toch

daar zijn we voor.
weet je wat wel eens helpt, gewoon even een paar dagen laten rusten.
ik heb dat ook gehad en dan krijg je stress.
dat is niet bevorderlijk, maar laat die testen even zitten en doe ze over een paar weken weer.
ga even genieten er even vanaf, ik weet het het is heel moeilijk!
sterkte
en wij zijn er voor je

Hoi Mariska,

Ik heb de maand dat ik zwanger ben geraakt ook ovulatietesten gebruikt en bij mij was het streepje ook niet zo donker als het controlestreepje.
Blijkbaar komt de tijd dat je test best nauwkeurig. Dus ik was of net te laat of net te vroeg of had te veel gedronken, maar een eisprong heb ik dus echt wel gehad.
Het resultaat gaat er als het goed is begin augustus uitkomen .

Dus niet getreurd hoor. Het is best mogelijk dat je toch een eisprong hebt gehad.
Welke testen heb je gebruikt? Ik had die goedkope via babybrabbel.

Succes!

Tessie
(28w+2d)

Terug
Bovenaan