Waarschijnlijk laatste update

Hay meiden!!

Wilde jullie even mede delen dat ik gister weer voor controle bij de gynaecoloog ben geweest..

Echo en inwendig onderzoek gehad, daaruit bleek dat er al een kleine opening voor de kleine meid is!
Was gister 37+1...

Nouja iig, Ik word dinsdag ingeleid!!!! Jjeeejjjj!!!!
Dan ben ik dus 38+1, en heb ik heeeeel snel m'n kleine meisje in m'n armen!
En hoogstwaarschijnlijk ben ik dan ook verlost van alle vervelende kwaaltjes :)

Heeft iemand van jullie ervaring met inleiding?
(niet al teveel horror verhalen aub, ben al erg zenuwachtig)

Groetjes xxx jessi

Hey,

Wat een supernieuws.
En ja, ik ben een keer ingeleid, het was anders dan normaal bevallen, iets heftiger, maar wel lekker snel! Had 3 cm ontsluiting toen ik aan het infduus ging en binnen 2 uur was beeb er! Succes!

hey meid,

ik lig in het zh en word maandag ingeleid... hier zeggen ze dat het ook zo twee dagen kan duren voordat het doorzet!! maar het ligt denk ik ook aan je eigen instelling.. een buurvrouw hier hoorde dat het 2 dagen kon duren en die maakte zichzelf helemaal gek.. 's octends al helemaal gespannen voor de pijn en de tijd voordat er wat was gedaan!

Succes...

Hoi Meid,

Hier nog geen ervaring met een inleiding, maar wil je heel veel succes toewensen en hoop dat het idd snel doorzet bij je zodat jullie heerlijk kunnen knuffelen met de kleine meid!!!

Gr,
Mandy

@clasce, als ik voor z'n snelle bevalling ergens kan tekenen... Heel graag haha.
Heb idd vaker gehoort dat het iets heftiger is dan een normale bevalling, maarja ik kan toch nog nergens mee vergelijken dus laat t wel op me afkomen.
Had jij trouwens al volledige ontsluiting toen je aan het infuus ging?

@laurie, weet idd dat het ook 2dagen kan duren. Gelukkig ben ik een heel nuchter persoon, natuurlijk zijn er wel de nodige spanningen.. Maar we zien het wel!
Jij natuurlijk ook heel veel succes maandag! Hoever ben je dan?

@mandy, dank je wel!! We gaan iig met z'n 3tjes t nieuwe jaar in :)
Hoelang duurt t voor jou nu nog?

Groetjes xxx jessi

Hoi,

Inleiden doen ze niet zomaar (is mijn ervaring) en ik had op moment van het infuus aanzetten 3 cm ontsluiting en gebroken vliezen, het was in die zin heftiger dat het hormoon wat je via het infuus krijgt je lichaam ietsie meer stimuleert dan als het natuurlijk gaat. Mijn weeen waren heel heftig, maar er zat wel steeds 5 minuten tussen. Best apart.

Ik denk niet dat het bij jou twee dagen duurt aangezien er al wat is gebeurt. Succes, zet m op en probeer je niet druk te maken, het houdt alles alleen maar tegen.

Hallo

Ik heb 3 kids en bij de 3de ook ingeleid moet zeggen dat ik het helemaal niet zwaarder vond als mijn andere 2 bevallingen. Nu had ik bij alle 3 snelle bevallingen. Nu zwanger van de 4de inmiddels 38w 5d en nog niks van bevalling te bespeuren....

Laat het gewoon over je heen komen meer kun je eigenlijk niet doen des te drukker je je gaat maken des te meer je er tegen op gaat zien en dat is ook niet goed...

Succes

groetjes Jacelyn

Ik ben in januari ingeleid en vond het geen pretje... De weeen waren meteen gigantisch erg maar er was een groot voordeel... Na 2u19m was mijn kleine meid er al! Elk nadeel heeft zijn voordeel!

Terug
Bovenaan