Waarschijnlijk miskraam..

Ik zit hier nu achter mijn computer en heb nu waarschijnlijk een miskraam...
Had gisteren een klein beetje bruin bloedverlies en vanochtend weer...de gynaecoloog heeft een inwendige echo gemaakt maar omdat ik nog pas 5 weken zwanger ben kan hij er niet veel van zeggen...kan goed gaan of fout...maar mijn intuitie en gevoel zegt fout!
Waar hebben we dit aan verdient? Mijn moeder is 10 maanden geleden overleden en we hebben al genoeg ellende meegemaakt...de wereld is oneerlijk...
ik kan niet in woorden omschrijven hoe ik me voel...in een woord misschien...kut...
We gaan volgende week vrijdag trouwen...
 
OOooh lieve Esther, dat is echt in een woord kut!!! En ik ken je niet, maar je hebt dit vast niet verdiend!!!!! Ik wil je geen valse hoop geven maar een vriendin van mij heeft ook na 6 weken een lichte bloeding gehad. Ze heeft nu een prachtige zoon! Hopelijk is dat jou ook gegund. Probeer in ieder geval nog het beste te maken van je trouwdag. Want dat is in alle ellende toch nog een lichtpuntje!!! Heeeel veeeel sterkte!!!!!!!!
 
Wat verschrikkelijk Esther dat je dit moet meemaken. Het is vreselijk om een dierbare te moeten missen en dat je nu misschien ook een miskraam hebt. Ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat het toch goed komt en probeer van je trouwdag te genieten. Het zal niet meevallen.
Ik denk aan je.
Liefs Joke
 
Ik leef met je mee. Probeer er niet te veel bij stil te staan mocht het inderdaad een miskraam zijn. Het klink misschien hard, maar het kan beter nu mis gaan dan na 9 maanden je kindje te moeten verliezen.
Veel sterkte en geniet van je trouwdag, want dat is een dag om nooit meer te vergeten. Echt!
Liefs Angelique
 
Lieve Esther,

Je hebt gelijkt, het leven is gewoon hartstikke oneerlijk!!!
Het is niet mis wat je nu in korte tijd meemaakt, en ik wens je heel veel sterkte om het allemaal een plekje te geven.
Ik hoop toch dat je van je trouwdag kunt genieten, want dat is natuurlijk zo'n bijzondere dag....
Nogmaals: heel veel sterkte!

Liefs, Jaine
Wou dat ik meer kon doen, maar helaas, een kort berichtje is alles....
 
jeetje dat is zwaar *piep*, ik hoop dat het alsnog meevalt en dat het alleen een kleine bloeding is die geen kwaad kan. Even een ander vraagje ben je dezelfde esther als van yahoo?
sterkte liefs nicole

 
Wat verschrikkelijk voor jullie!! Slechter nieuws kun je gewoonweg niet krijgen. Heel veel sterkte ermee en laten we hopen dat je het vals alarm is en dat je gewoon hartstikke zwanger bent, mama !!!!

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan