Waarschijnlijk misse boel:((

Gisteravond een onverwachtse bloeding gehad. Omdat manlief een paar dagen weg is toch het zekere voor onzekere genomen en de huisartspost gebeld. Omdat ik een soort hemofilie heb moest ik me direct melden.
Om lang verhaal kort, waarschijnlijk een miskraam.
Maar de arts durfde geen uitspraak te doen omdat ik ook geen pijn heb. Bloeding intussen alweer gestopt. Nu duimen of het toch iets onschuldigs was.
Zijn er dames die dit herkennen?

Groet anne

Ik herken dit van de miskraam die ik heb gehad. De bloeding stopte toen even een dag of 2. Maar helaas was het bloeden toen niet meer te stoppen tot aan een week van de curretage. Had zelf ook geen buikpijn.

Misschien is er bij jou wel een bloedvaatje geknapt, dat door de hemofilie niet zo snel stopt.

Succes!

oje meid

weet hoe je je voelt. heb het nu al 3 x meegemaakt. mag je van de week voor een echo komen of moet je echt afwachten van de artsen? want dan duren de dagen lang hoor. zou gewoon vragen om een echo dan weet je precies hoe of wat!

heel veel succes

xxx

Morgen bel ik de huisarts even voor advies. Dindag is mijn nod dag, dan gewoon nog een test. Als die uitwijst dat het toch mis is bel ik wel terug naar de huisarts.
Gelukkig is manlief onderweg naar huis vanuit griekenland. Beetje steun is welkom

hoi,

Herken het ja..
Twee weken geleden bloeding gehad. nu verder geen last meer gehad. heb onder tussen een echo gehad maar daar was nog niet genoeg te zien. waarschijnlijk nog iets te vroeg geweest. dus nu twee weken wachten en dan weer een nieuwe echo.

mijn verloskundige zei ook tegen me dat het van alles kan zijn. je kunt makkelijk een bloeding krijgen omdat het veel beter doorbloed is. misschien te veel gebeukt of getilt.

een test doen heeft geen zin. mijn verloskundige zei dat het hcg hormon nog een tijdje in je lichaam blijft dus dan zal hij toch positief zijn.

succes ermee .

liefs

Hoi,

Ik heb donderdag op vrijdag bloedingen gehad en was onzeker. ik was 6wkn zwanger.
huisarts en gynacoloog ook gebeld. bij de huisartsenpost zeiden ze dat ik na 2 dagen een ztest mocht doen en inderdaad gisteren gedaan en nog maar 1 streepje.

Ik las hierboven dat het geen zin heeft omdat het nog in je bloed zit . bij mij naar een paar dagen was het HCGhormoon eruit .
we hadden gelijk onze onzekerheid niet meer en weet voor mezelf dat het helaas een miskraam was.

je zou dus eventueel naar een paar dagen naar je bloedingen, ook al is het gestopt een test kunnen doen.

succes.

Allemaal bedankt voor jullie medeleven en reacties.

Ik wacht gewoon een paar dagen en dan doe ik nog een test. Tot die tijd negeer ik alle zwangere syptomen die ik nog heb. Mocht het toch mis zijn weten we 1 ding zeker. Dat het wel lukt om uberhaupt zwanger te raken. Dat is het pluspuntje wat ik hieruit kan opmaken.

Fijne avond nog.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan