Waarschijnlijk naief...

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben net nieuw hier en ik heb een brandende vraag!

Ik ben kort geleden met de pil gestopt.
Mijn voordeel is dat ik mijn eisprong kan voelen, nu hebben we het 'goed gedaan' qua tijd.
Nu heb ik sinds de eisprong steeds steekjes a la eisprong (normaal voel ik dat niet langer dan een dag), en sinds vandaag heb ik pijnlijke tepels... Zouden dit al tekenen kunnen zijn dat ik zwanger ben?
Of ben ik heel naief en wil ik te graag??

Groetjes K.

hoi,
tja het zou natuurlijk altijd kunnen maar de ervaring leert mij(ben bezig voor nr 4) dat je lijf je verschrikkelijk voor de gek kan houden,je zult gewoon moeten wachten tot je een test kan doen.het is logisch dat je omdat je graag zwanger wilt worden let op ieder ding wat anders voelt ,dat heb ik ook hoor en je kunt je zelf er heerlijk gek mee maken,heerlijk omdat het toch aan geeft dat je het graag wilt maar ik duim voor je dat het zo is hoor
groetjes romy

Hoi K,

Het zou kunnen. Maar je moet er ook rekening mee houden dat je je lichaam nu veel meer in de gaten houdt op eventuele symptomen die kunnen wijzen op een zwangerschap. Hierdoor voel je heel veel dingen die je voorheen niet voelde. Daarbij onderdrukt de pil toch ook een aantal symptomen van je normale cyclus.
Ik heb ook heel vaak dingen gevoeld en gedacht dat ik misschien dan wel zwanger zou zijn. Bij ons heeft het uiteindelijk bijna 2 jaar geduurd, en voelde ik dus helemaal niets aparts aan mijn lijf toen ik zwanger was. Het voelde zelfs gewoon alsof ik ongi zou worden.

Succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak bij jullie.

Groetjes,
mama van Tijs

Hoi K,

Helaas heb ik niet veel mooiers te vertellen; ook ik heb deze symptomen elke keer weer tussen de eisprong en de . Helaas lijken de voorbodes van de  erg op de zwangerschapsymptomen
Toch echt nog even wachten dus. Veel succes!

Terug
Bovenaan