waarschijnlijk niet en meisje maar toch een jongen

hoi dames twee weken geleden was ik blij te vertellen dat we een miesje krijgen maar was nog niet helemaal zeker nou vanmorgen na de gyn geweest meende ze toch echt te zien dat het toch geen meisje is maar een jongetje beetje teleur gesteld maar toch blij met dat het een jongetje is bijna zeker we wachten nog wel ff af tot over twee weken ik ben nu op de helft van me zwangerschap ben 20 weken zwanger en ons ukkie is al heerlijk beweegelijk op de echo ook draaide het steeds daarna thuis gekomen kraamzorg geregeld eindelijk en behang van de muur agfehaald wat de baby kamer moet worden dat geeft toch wel een beetje een opgelucht gevoel


groetjes tamjoh
 
dat is ook wat zeg, maar ik snap eerlijk gezegd ook niet dat ze het geslacht tegen jullie gezegd hebben als het nog niet helemaal zeker was. Als hun zeggen waarschijnlijk, dan ga je er toch een beetje vanuit dat het zo is toch? Gelukkig gaat alles wel goed, dat is toch het belangrijkst
liefs
 
ze mogen nooit 100% zekerheid geven, en door verschillende factoren kunnen ze het verkeerd hebben. Jammer dat je je verheugd had op een meisje en het blijkbaar toch een jongen word, hoop dat je het een plaatsje kan geven.
 
is best wel even slikken , ik ken iemand werdt vertelt dat het een meisje werdt dus de kamer was helemaal op meisjes gericht bleek dus een jongetje te zijn. nou die baalde als een stekker, niet van wege kleertjes want dat kan je kopen maar meer de kamer qua kleur en inrichting pfff.

en bij een vriendin van me was het eerst een jongen toen een meisje en toen weer een jongen toen hebben hun zo iets van we houden het neutraal en zien wl wat het wordt.

dus meis je bent niet de eerste die dit mee maakt, ik heb het mee gemaakt met onze dochter we wilde het niet weten wat het werdt en me schoonma bleef zeggen wordt een jongens kwa gezicht en zo en de handjes hahah, gelukkig hadden we alles neutraal en ze bleef vol houden was nog net niet zo erg dat ze riep na de bavalling hoe is het met me kleinzoon en hoe heet hij, terwijl het een meisje is, ik ha dan echt gelachen hahahah. nu denk ik dat ze weiselijk der mond houd en niet weer een fout maakt.

veel s6 er mee en geniet er lekker van

liefs
 
ik kan het al wel een plaatsje geven en we wachten gewoon af de baby kamer wordt lime groen dat wilden we al voor we wisten wat het wordt ik vind het nu eigenlijk niet meer zo belangrijk wat het wordt klinkt miss gek of niet maar hoop nu gewoon als het geboren wordt dat het gezond is en we kijken gewoon over twee weken weer miss is het wel weer veranderd en ligt de navel streng tussen de beentjes wie zal het zeggen we zien het wel als het maar gezond is dankje al voor jullie reacties ik ga gewoon neutrale kleertjes en dingetjes kopen gok er niet meer op wat het wordt
groetjes tamjoh
 
he meis groot gelijk belangrijkste is dat het gezond is, wij hebben een dochter van bijna 3 en zouden nu graag een jongen willen maja je hebt het niet voor het zeggen, en ja als het maar gezond is.

lime groen, hahaha zelfde als wij, de kamer wordt lime groen met creme , was de oude kamer van onze dochter ook zo alleen vorige huis waardoor ik nog de gordijnen heb en nog de verf die goed is, dus vind best een neutrale kleur en toch nog beetje fris.

s6 er mee en lekker genieten

liefs
 
Terug
Bovenaan