waarschijnlijk toch niet???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Alweer ongelofelijk maar ik ben vanochtend mijn urine gaan laten checken bij de huisarts maar de test daar gaf negatief aan!!
Ik snap er niks van...hij was gisteren duidelijk positief!!
Ik had net met plassen ook een beetje bruin bij het afvegen....heeeel licht...dus ik zal dan toch wel ongesteld worden.
De assistente zei dat ik evt als ik niet ongesteld zou worden over een paar dagen weer kon testen..dus??
Maar goed ik ga van het ergste uit.
Ik ben een beetje teleurgesteld,maar zoals ik gisteren al schreef,ik kon het moeilijk geloven...had het natuurlijk wel super gevonden!!
Ach ja,we zullen zien,mijn vriend was net aan het idee gewend;hij zei net een beetje beteuterd:nou die testen kun je dus ook niet echt vertrouwen.
Ik vond het ook gewoon al leuk om het tegen mijn ouders en zus te vertellen....ach ja,volgende keer misschien....

Toch bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs,Swinnie

hey lieverd dit kun je toch niet menen????
vind het echt erg
had je voor je nod getest??
hoop dat dat beetje bruin het enige was en je over n aantal dagen toch nog goed nieuws kunt brengen
'duim ff voor je meid
hoeveelste ronde was dit nog es voor je???
liefs tamaar

Hoi,

Nee, ik was 1 dag over tijd.
Het was mijn 3e ronde...dus ga nu waarschijnlijk naar ronde 4.....

Blijf ik zeker nog gezellig bij jullie!!!

Liefs,Swinnie

he meid wat lees ik nu..........................
ben je waarschijnlijk toch niet zwanger????????????????
Vaag zeg. Vind het wel erg jammer voor je, had het je zo gegund.
Nou ik weet niet verder wat ik moet zeggen,m aar we gaan gewoon voor ronde 4.

veel liefs Daan

Hee Swinniedepinnie, wat is dat nu?? Dat is niet de bedoeling hoor, je moet wel zwanger blijven!! Was die urine bij de dokter wel ochtendurine? Zoniet, dan zou het HCG misschien te laag zijn geweest om positief te testen.

Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!

Liefs,

Tammy

he meid

wat rot voor jullie...
zal voor je duimen!!

xxxtam80

Het was wel ochtendurine maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vanochtend heel moeilijk kon plassen,hab het er bijna uit moeten persen..haha..na 2kleine beetjes is het toch gelukt...kan dat er mee te maken hebben??

hee swinne

wat nou???een streep= echt een streep hoor!!! Mischien heb je een blaasontsteking? dan test de arts nl negatief heb ik gehoord omdat je hormoon minder is en de ontsteking overheerst....probeer gewoon een test van de apotheek of clear blue, die zijn volgens de consument het meest betrouwbaar en duidelijk...of het echt zo is, tja , ik heb het gelezen. als die aangeven zwanger dan ben je dat ook echt hoor!! wens je toch alle succes en eventueel veel succes bij je volgende ronde!!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan