waarschijnlijk volgende week bevallen d.m.v. keizersnede

Hallo allemaal,

Moest vandaag weer voor controle naar de gynacoloog vanwegen een te hoge bloeddruk(onderdruk).

Mijn bloeddruk is nog steeds te hoog de 1e keer was het 160/105. en bij het checken van mijn urine bleek er   suiker in te zitten.

Bij het overleg met de gynacoloog werd toen gekeken wat ze gingen doen, eerst maar even naar het lab om bloed te prikken en ik   1 uur aan de CTG-scan liggen om te kijken of alles goed ging met de baby.

In de tussentijd dat ik aan de CTG lag is mijn bloed onderzocht. Er werd mij wel gemeld mocht er iets in mijn bloed zitten en mijn bloeddruk niet gedaald zijn na 1 uur dat ik dan in het ziekenhuis moest blijven.

De CTG-scan was super goed, de kleine was lekker druk en na 1 uurtje rustig aandoen was mijn bloeddruk 145/100. Joepie ik mocht  weer mee naar huis.
Wel met de opmerking dat ik morgen weer terug moet komen en dat ze vanmiddag mijn dossier na gaan kijken en dat ik morgen te horen krijg wanneer ik d.m.v. een keizersnede ga bevallen. Dit wordt in week 38 van mijn zwangerschap.

Dus als het goed is is dat aankomende week.

Omdat ik het erg spannend vind allemaal wilde ik even mijn verhaal kwijt, ik hou jullie op de hoogte.

groetjes Masja

Ha Masja,

Poeh dat is inderdaad wel errug spannend allemaal. Fijn dat de kleine ondertussen vrolijk door buitelt hoor! Rustig aan dan maar en dan dus volgende week he.... Nou ja voor jou wel het beste denk ik zo?
Kan me voorstellen dat het je zenuachtig maakt.
Sterkte! Volgende week heb je je kleine in je armen!
Liefs
D

oh wat komt het dan ineens dichtbij zeg!!!!
Wel fijn dat het voor nu nog weer zo goed was dat je weer mee naar huis mocht, want direct moeten blijven lijkt me erg vervelend.

Spannend en ben erg benieuwd wat ze morgen zeggen en of je idd volgende week een ks gaat krijgen en jullie uk in je armen kan sluiten.

groetjes,
Marije (36 weken)

Wow, ja dan komt het wel dichtbij. Kan me voorstellen dat  dat spannend is!
Maar ook heerlijk dat je dan volgende week al zo'n lekker klein guppie hebt...
Veel succes met de laatste week dan maar!

Ik heb op basis van jouw bericht meteen nog maar een afspraak bij de kapper ingepland ; ) Je weet maar nooit hoe het loopt. Ik verheug me vreselijk op onze kleine meid. Ben overigens wel weer een beetje vergeten hoe het echt is om zo'n heel kleintje te hebben, maar dat zal snel genoeg wennen.

Jeanny (Miel 2 jaar, 35/3)

Terug
Bovenaan