Waarschijnlijk volgende week ingeleid!

Zo ik had weer controle vanmorgen alles was goed bloeddruk oke,en toen zei de gyn ik zal eens even gaan voelen of je al meer ontsluiting heb ,ik ga strippen,nou hij geprobeerd maar hij kon er niet helemaal doorheen komen.
In ieder geval als het niks doet word ik zeer waarschijnlijk volgende week met 39 weken ingeleid,dus ik ben heel erg blij dat snappen jullie wel he?!!
Ik kan het eigenlijk nog niet bevatten dat ik volgende week waarschijnlijk mama ben!!
groetjes Bianca 37wk6dg

Wat fijn voor je meid!!! Je weet nu indd zeker dat het niet lang meer zal duren voor je je kleintje kan vasthouden. Ben stiekem wel jaloers op je hoor!!!! Ik weet dat inleiden geen pretje is, maar van mij mag het nu ook wel. Ik zit er ook echt helemaal doorheen. Alleen zal ik nog wat meer geduld moeten hebben. Ben nu 35w1d. Morgenmiddag weer naar de vk en zal daar mijn klaagzang wel afsteken.
Succes meid!!!!

Liefs marielle

ow spannend zeg!! Zo snel al (lijkt) maar ja dan is het al bijna maart ja... ik wens je heel veel succes alvast! EN hopen dat t stiekem toch eerder uit zich zelf begint!

Xxx

Mooi zo! Fijn dat je geholpen gaat worden.
Hoop dat ik een inleiding kan omzeilen. Schijnt heavy te zijn. Maar dan weet je wel wanneer enzo. En dan heb jij je kindje in ieder geval

Terug
Bovenaan